Dirkalni Cayman GT4 Clubsport napoveduje cestno različico. Ali bo tudi ta na voljo s šestimi valji?

Pri Porschejevem oddelku Motorsport so razkrili novi 718 Cayman GT4 Clubsport, ki je namenjen dirkanju. Če omenim skupaj besedi Cayman in šestvaljnik, bo marsikdo zastrigel z ušesi. Namesto motorja iz modela GT3, so se pri Porscheju sicer raje odločili za posodobitev agregata iz 911 Carrere. In čeprav ta dirkalnik napoveduje tudi cestno izvedenko GT4, ki prihaja proti koncu leta, pa še vedno ni zagotovila, da ne bo namesto šestvaljnika tudi te različice modela 718 poganjal prisilno polnjeni štirivaljnik.
Nazaj k GT4 Clubsport. 3,8-litrski stroj razvije 313 kW pri 7500 vrtljajih (GT3 ima največjo moč pri 8250 vrtljajih) in 425 Nm največjega navora, ki je na voljo pri 6600 vrtljajih. Opremljen bo izključno z enakim šeststopenjskim dvosklopčnim PDK menjalnikom iz GT4 Clubsport prejšnje generacije. Če bo na tem področju vse po starem tudi v cestnem avtomobilu, lahko tam pričakujemo šeststopenjski ročni menjalnik.
Že pogled na kolesa in krilca pove, da gre za pravi dirkalnik, paket “Competition” pa prinaša nabor nekaterih nujnih pripomočkov za resno dirkanje – vgrajen sistem pnevmatskih dvigalk, 115-litrski FIA rezervoar za gorivo, iz kabine nastavljivo razmerje zavorne sile ter samodejni sistem za gašenje. Lahko sprednje vzmetenje so prenesli iz dirkalnika 911 GT3 Cup. V notranjosti pa, seveda – varnostna kletka, dirkaški sedeži in pasovi, novi digitalni prikazovalnik ter volan iz modela 911 GT2 RS Clubsport. Omeniti je treba še zanimivost pri izbiri materialov – vrata so namreč deloma narejena iz naravnih materialov, natančneje vlaken konoplje in lana. Pravijo, da pri teži in trdnosti v primerjavi z ogljikovimi vlakni ni večjih kompromisov.