C5 Aircross je Citroenov odgovor na popularnost terenskega razreda

Po konceptu iz Ženeve je Citroen predstavil še serijsko verzijo C5 Aircross. Gre za kompaktnega športnega terenca oz. raje križanca, saj zanj štirikolesnega pogona ne bo (le elektronski nadzor vlečne sile in sistem Grip Control). Tale C5 je namreč narejen na platformi EMP2, s čimer je soroden Peugeotovem 3008. Sprva je tale 4,5 metra dolg model (s prtljažnikom prostornine 482 litra) predviden za kitajski trg, zato so ga tudi predstavili na salonu v Šanghaju, v Evropo pa bi naj prišel šele leta 2018.

Četudi štirikolesni pogon ni predviden, je govora samo o mehanskem prenosu – hibridna verzija bo namreč ponudila tudi gnana zadnja kolesa, s pomočjo dveh električnih motorjev, sistemska moč tega modela, ki bo najmočnejši v paleti (tudi najmočnejši Citroen), pa bi naj znašala 220 kW (300 KM). Sicer bosta za kitajski trg na voljo še dva bencinska motorja s 121 in 147 kW (165 in 200 KM) in samodejni menjalnik EAT6. Evropski trg pa bo verjetno še vedno doživel dizelski štirivaljnik. Med tehnične posebnosti gre šteti tudi novo, nekoliko enostavnejšo izvedbo Citroenovega hidropnevmatskega (zdaj hidravličnega) podvozja s pomočjo hidravličnih dročnikov za stisk in razteg.