Bentley razkriva popolnoma novi Continental GT z dinamičnejšo obliko za kar najbolj udobna in hitra potovanja po kontinentu

Novi Continental GT se z dinamičnejšo obliko zgleduje po konceptu EXP 10 Speed 6. Je daljši, s 110 mm daljšo medosno razdaljo, širši in nižji od predhodnika, po osvežitvi razmerij in pomiku prednjih koles naprej ima daljši in nižji prednji del, največ oblikovnih sprememb je moč najti na zadku. Narejen je na novi MSB platformi, ki jo uporablja tudi Panamera in omogoča uporabo 48-voltnega električnega sistema. Uspelo jim je tudi s shujševalno kuro – W12 različica je lažja za 85 kilogramov – a pri 2250 kilogramih Continental GT še vedno ni prav lahek avtomobil.

Ob začetku prodaje bo na voljo s posodobljenim 6-litrskim W12 TSI motorjem z dvema turbinama, ki domuje tudi v Bentayagi. Prvič v sodelovanju z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvema sklopkama, s 7,5 odstotka več moči in 25 odstotkov v primerjavi z W12 prejšnje generacije. 467 kW in 900 Nm je dovolj, da se ta veliki kupe do 100 km/h požene v 3,7 sekundah.

Nova generacija zahvaljujoč 48-voltnemu električnemu sistemu pridobiva sistem Bentley Dynamic Ride, ki s pomočjo električnih motorjev na obeh stabilizatorjih skrbi, da se avtomobil v zavojih nagiba manj, a kljub temu ohranja željeno raven udobja. S povečanjem razpona delovanja je izboljšano tudi zračno vzmetenje.

Pri materialih v notranjosti seveda niso varčevali, a tudi z mislijo na trajnost. V vsakem Continentalu GT je več kot 10 kvadratnih metrov lesa, za obdelavo nekaterih kosov pa potrebujejo devet ur. V korak s časom stopajo na področju zabavno informacijske tehnologije z novim, visokoločljivostnim 12,3-palčnim zaslonom, a ne povsem na račun tradicije. Zaslon je namreč ena izmed treh strani vrtljivega mehanizma. Lahko ga skrijete ali pa ga nadomestite s tremi analognimi kazalci (termometer, kompas in kronometer).