Pri Ferrariju sicer niso skrivali, da bo kmalu napočil čas tudi za hibrida, toda zdaj so presenetili vse. SF90 je sicer hibrid – toda kakšen!

Moč treh elektromotorjev, ki delujejo v sovpregi z dodobra predelanim dvojno prisilno polnjenim 3,99 litrskim V8 motorjem (F154), so namreč izkoristili predvsem za povečanje zmogljivosti in voznih lastnosti novega hiperšportnika. Sistemska moč, ki jo navaja Ferrari namreč znaša 730 kW, kar je natanko 1000 (nekdanjih) konjev!

Osemvaljnik, ki so ga za vgradnjo v novinca dodobra nadgradili, je že sam po sebi najmočenjši tovrstni motor, saj zmore 780 KM (574 kW) ostanek – torej 156 kW pa dodajo trije elektromotorji. Po eden za vsako kolo na sprednji osi in eden (med motorjem in osemstopnjskim dvosklopčnim) menjalnikom na zadnji. In seveda – s tem je SF90 tudi prvi športni model te znamke s štirikolesnim pogonom. Glede na izjemno moč in navor, je to tudi potrebno (sistemskega navora sicer ne navajajo, toda V8 sam zmore 800 Nm). Sicer pa očitno pomaga – od 0 do 100km/h pospeši v neverjetnih 2,5 sekundah, do 200km/h pa hitreje kot velika večina avtomobilov do 100 – v 6,7 sekundah. In kazalec na merilniku hitrosti se ustavi šele pri 340 km/h. Da prednja, povsem električno gnana os intenzivno uporablja vektoriranje navora za aktivno pomoč vozniku v zavojih, pa verejtno ni potrebno poudarjati.

S pomočjo li-ionske baterije z zmogljivostjo 7,9 kW/h pa zmore SF90 prevoziti tudi 25 km zgolj z elektromotorji na prednji osi (in do 135 km/h), kar lahko nadzira elektornika ali pa voznik sam s pomočjo voznih programov. Na voljo so štirje – eDrive, Hybrid, Performance in Qualify – prevod menda ni potreben. Zaloga energije v bateriji sicer ni izjemna, toda pri Ferrariju zatrjujejo, da bo dovolj za krog s polno močjo na vsakem dirkališču. S pomočjo elektromotorjev na prednji osi so se izognili tudi mehanski vzvratni prestavi v menjalniku, ki so mu zato lahko dodali osmo prestavo, pa je kljub temu lažji od sedemstopenjske enote.

Aktivna aerodinamika je spet ena od ključnih lastnosti (kar 390 kg pritiska k tlom ustvari pri 250 km/h), ravno toliko kot lahka gradnja, saj je hibrid z baterijo lahko vred težak le 1570 kilogramov, kar je gotovo rekordna vrednost. No, sicer ta vrednost velja za posebno izvedbo Assetto Fiorano, ki je 30 kg lažja zaradi uporabe karbona, titana in olajševalne strategije. Pri Ferrariju so se za precej nekonvencionalen pristop odločili tudi v notranjosti, kjer so vozniku namenili osrednji (ukrivljen) 16 palčni zaslon za nadzor, ter nov volanski obroč s stikali, občutljivmi na dotik. O ceni seveda še nič – le da bo cenejši od LaFerarija in dražji od 812 SF. Zdaj pa ugibajte …