EVO magazin, številka 86

Če pogledate vsebino, novosti in zgodbe ter zanimivosti, ki smo jih pripravili tokrat, boste videli, da se svet na štirih kolesih vsaj za zdaj še vedno vrti tako, kot si želimo. Morda malo počasneje, morda kdaj kaj zaškripa, morda kdaj zavre in potem (pre)počasi pospeši – ampak naposled vedno krene v pravi smeri. S korono ali brez nje … 

Zgodbe

Videz je le pol resnice: Corvette Stingray

Osma generacija Chevroletovega športnika Corvette Stingray prinaša posebnost; od prve generacije Corvette leta 1953 je bil motor nameščen spredaj, tokrat so ga inženirji namestili sredinsko zadaj. Osemvaljnik preko osemstopenjskega menjalnika s kratkimi prestavnimi razmerji na zadnja kolesa prenaša kar 369 kW (501 KM). Kljub temu pa so oblikovalci poskrbeli za prepoznavne poteze, da ne bi prestrašili tistih najbolj lojalnih kupcev.

Veseljaštvo šestih: Honda NSX vs. Porsche 718 Spyder

Primerjava dveh športnikov, ki s šestvaljniki obljubljata res veliko. Honda NSX je ob tem nabita še s hibridno tehnologijo – skupaj s 3,5-litrskim in tremi elektromotorji zmore sistemskih 427 kW (580 KM) in pospeši z mesta do stotice v manj kot treh sekundah. Porsche 718 Spyder za pogon uporablja zgolj štirilitrski šestvaljnik, pospeševanje zato ni tako udarno, vendar prepriča z osredotočenostjo na cestišču. Kateri je boljši, pa preberite sami! 

Zaupna zgodba: Ford RS200

Osemdeseta so dala nekaj kultnih avtomobilskih modelov in dirkalnikov. Pri Fordu so potrebovali novi dirkalnik za reli v skupini B. In Graham Robson, novinar in tedanji svetovalec pri projektu  RS200, je povedal zgodbo, kako se je rojevala ideja in kateri strokovnjaki so se podpisali pod razvoj enega najbolj kultnih neizpetih modelov znamke z modrim ovalom.

Hyundai RM19

Premierno vam predstavljamo nekaj, kar bo zapeljalo na ceste šele prihodnje leto. Na najbolj znanem dirkališču na svetu (Zeleni pekel) smo imeli priložnost preizkusiti predserijskega športnega Hyundaia, ki bo čez kakšno leto predstavljal resno konkurenco športnikom najbolj uglednih znamk. Pod taktirko Alfreda Biermanna namreč nastaja prvi Hyundaiev športni model  s sredinsko nameščenim motorjem.

Dvojni vid: Mazda MX-5 pri 30-ih

Medtem ko Mazdina MX-5 slavi 30 let avtomobilističnega vznemirjenja, smo primerjali prvo in zadnjo generacijo ter spoznali tri ključne podatke z začetkov tega kultnega modela.

Volkswagen Golf 8 – Novi zmagovalec zlate sredine?

Kljub popularnosti SUV-jev so pri VW prepričani, da popularni Golf v svoji osmi izvedbi še vedno lahko kaj pokaže.

Aston Martin DB5 za kaskaderske naloge

Kdaj Aston ni Aston? Na primer takrat, ko se govori o povsem svežem DB5 s prizorišča snemanja filma z naslovom Ni časa za smrt …

Vozili smo

  • BMW 330e M Sport
  • Peugeot 208 Allure 1,2 PureTech 100
  • Škoda Superb 2,0 TDI 4×4 DSG
  • Ford Mondeo hibrid karavan
  • Hyundai Kona Electric
  • Renault Clio 1,0 Intense R.S. Line
  • Mazda CX-30 Skyactive-X 180
  • Mercedes-Benz GLC 300d
  • Land Rover Discovery Sport R-Dynamic S 2.0 TD4
  • Subaru XV e-Boxer
  • Mitsubishi ASX 2,0 MIVEC 4WD
  • Škoda Scala 1,6 TDI
  • Mitsubishi L200 2.2 DI-D
  • Ford Fiesta Active 1,0 EcoBoost Aut
  • Renault Megane 1,7 dCi Grandtour EDC
  • Nissan Micra IG-T100
  • Nissan Qashqai 1,7 dCi X-tronic 4WD Tekna

Radar

Marec je vsako leto v znamenju avtomobilskega salona v Ženevi. A tokrat precej drugače, zgolj digitalno. Med salonske leve bi gotovo sodili (sorodni) športni kompaktni modeli iz koncerna VW. Na prvem mestu zadnja generacija Golfa GTI, istočasno so na Škodinem digitalnem razstavnem prostoru predstavili svojega favorita, Octavio RS iV. In to, kar predstavljata GTI ter RS pri Volkswagnu in Škodi, je za koncernsko Cupro Leon. Ampak glavna novost Cupre je bil seveda križanec Formentor. 

Kolumne

Marko Radmilovič sicer ni pogost obiskovalec salonov, toda Ženeva je vendarle nekaj posebnega. In se je spomnil svojega razmišljanja izpred let, ko je salon obiskal in mu je ponudil nekaj zanimivih ugotovitev. Mimo Ženeve in z njo povezane avtomobilske predstave v svoji kolumni ni mogel niti Matjaž Korošak, ki se je dotaknil klasične predstave avtomobilov ob jezeru, ki v prihodnje verjetno ne bo več prav nič klasična (če sploh bo). Za letošnjo šokantno odpoved je poskrbel koronavirus. V prihodnosti pa …