EVO magazin, številka 84

Nekaj izjemnih zgodb še bolj izjemnih modelov – na primer novega Lamborghinija Huracana Evo, pa Renaultovega izjemnega dvojčka Trophy in Trophy-R, ki je verjetno najbolj osredotočen model v tem razredu. Tu je še primerjalni test modelov, ki sta na (zgornji) meji granturizmo razreda – Astonovega DBS-a in Ferrarija 812. Intenzivno pa smo zapeljali tudi novega Mercedesa AMG A45, ki spet postavlja merila. Pa to seveda še zdaleč ni vse, kar je v tej številki. Med drugim smo se zapeljali tudi v polpreteklo zgodovino z nenavadnim Lamborghinijem Jarama.

Zgodbe

Tri ravni raznolikosti

Namenjeni so različnim ravnem avtošporta, vendar se poraja vprašanje, v čem se modeli 911 RSR, GT3 R in GT3 Cup razlikujejo in kakšni so občutki za volanom? Odgovorili bomo na vsa ta vprašanja.

Aston Martin DBS Superleggera vs. Ferrari 812 Superfast

Zdi se, da sta sorodna, da sodita v kategorijo granturizmo najvišjega razreda. Toda po številnih prevoženih kilometrih se vendarle izkaže, da je pravi predstavnik tega razreda le Aston Martin, medtem ko je manični Ferrari v tem razredu le zaradi svojega videza. Sicer pa je njegov udarni V12 s 588 kW (800 KM) precej bolj superšportnik kot zgolj veliki športni potovalnik.

 
Na točki preobrata?

Pri Mercedesu trdijo, da novega Mercedesa-AMG A 45 S poganja najmočnejši štirivaljnik na svetu. Kar je glede na 310 kW (421 KM) pravzaprav kar res. Toda – ali je surova moč motorja, kombinirana z novim štirikolesnim pogonom, tudi dovolj, da bo novi AMG osvojil srca ljubiteljev hitrih in zabavnih kompaktnežev?

 
Suprazvezda?

Nova Toyota Supra je končno spet tukaj. Določajo jo dolg pokrov motorja, širok kolotek, kratka medosna razdalja, dva sedeža, soliden prtljažnik in nizka strešna linija. Torej poteze, ki določajo klasične kupeje, namenjene voznikovi zabavi. In zdi se, da ima nova Supra vse sestavine za tak koncept. Vključno z vrstnim (BMW-jevim) šestvaljnikom, ki zmore 250 kW (340 KM) in 500 Nm navora.

 
Renault Megane R.S. Trophy in Trophy-R

Novi Megane Trophy je z verzijo R spet dokazal, da je Nurburgring njegov domena in da si je ne pusti vzeti kar tako. Ozka osredotočenost pa seveda terja svoj davek. Ampak enako močan (220 kW) in precej bolj civiliziran brat Trophy (brez R) pa je Megane R.S., kot bi pravzaprav moral biti. Osredotočen, brezkompromisen (no, skoraj) in neskončno zabaven, ko je v svojem elementu.

 

Vozili smo

  • Audi TTS
  • Toyota Corolla 2,0 HSD e-CVT
  • Audi Q3 35 TFSI
  • Mazda3 Skyactiv-G122
  • Škoda Kodiaq RS
  • Citroën C5 Aircross 2.0 Blue HDI 180 EAT8
  • Mitsubishi Outlander PHEV
  • Ford Tourneo Courier 1,0 Ecoboost Titanium
  • Ford Tourneo Grand Connect 1,5 TDCi
  • Volkswagen T-Cross 1,0 TSI Style
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue
  • Subaru XV 1,6i Lineartronic

 

Radar

Začne se novi izbor za slovenski avto leta in vse podrobnosti najdete tukaj. Salon v Frankfurtu, ne glede na svojo osiromašenost, je prinesel nekaj pomembnih in odmevnih novosti. Zagotovo je na prvem mestu prvi Porschejev električni športnik, Taycan, ki ga tudi predstavljamo. Med bolj pomembne novosti gre šteti tudi novega Audija RS6, saj je ta model prvič tudi oblikovno drugačen. In seveda nismo mogli niti mimo nove Corvette, ki je končno doživela revolucijo v zasnovi pogona.

 

Kolumne

Kar ste si večkrat mislili, pa nikoli upali povedati. Marko Radmilovič je tokrat razmišljal o dejstvu, da imajo vozniki zares v rokah strahotno učinkovito morilsko orožje. Zato bi veljalo v prihodnje razmisliti, da izpit ne bi bil le preverjanje motoričnih sposobnosti voznika, pač pa bi ga bilo treba zastaviti širše – s pregledom psihofizične sposobnosti voznika za upravljanje stroja. Urednik Matjaž Korošak pa je ugotovil, da postajajo prav majhni, okolju prijazni mestni avtomobili nepričakovana kolateralna škoda pri prehodu v nizkoogljično mobilnost. Zaslužki so tam namreč tako nizki, da se proizvajalcem preprosto ne splača vlagati v sodobne tehnologije za zmanjševanje ogljičnega odtisa.