EVO magazin, številka 85

Izšla je torej v letošnjem letu zadnja in nekoliko obsežnejša številka, ki vam bo delala družbo v naslednjih nekaj tednih (ali celo več). Poleg tematik, ki običajno najdejo prostor v naši številki, boste v drugem delu revije našli tudi obsežno prilogo, ki je tokrat posvečena eni znamki, bolje rečeno podznamki. Za nekatere sveža, za nekatere še vedno predvsem nova, za druge uveljavljena, spet za nekatere zrela. Gre za Hyundaijevo podznamko N, ki je v nekaj letih postala resen igralec na trgu športnih, kompaktnih modelov, ki svoj imidž črpajo iz izjemnih rezultatov v motošportu. Še najbolj razveseljivo pa je, da je to šele začetek.

Zgodbe

Ferrari F8 Tributo: Naj bo sila s teboj

Pri Ferrariju so modelu F8 Tributo namenili motor iz modela 488 Pista (no, vsaj večji del), ki zmore 530 kW (720 KM), in mu odvzeli nekaj odrezavosti, zatem pa celoto nadgradili z najnovejšo elektroniko, da bi bila zmogljivost običajnim voznikom lažje dosegljiva. Ter združili zmogljivosti modela Pista in uporabnost 488 GTB. In le kje bi lahko bilo bolje preskusiti zmogljivosti tega modela kot v Fioranu? Morda nekoliko nepričakovano, vendar je odgovor na hribovitih cestah Toskane.

Morgan Super Six: Prvič pod pritiskom

Novi Morgan Plus Six žene enak BMW-jev motor, kot ga je mogoče najti v Supri (250 kW/350 KM in 500 Nm). S tem je prvi model v 110-letni zgodovini znamke s prisilnim polnjenjem. Pa je ta mešanica sodobnega in tradicionalnega sloga zmagovalni recept?

Porsche 911 GT3: Prvi

Pri Porscheju so se konec 90. let prejšnjega stoletja znašli na trnovi finančni poti in zelena luč za razvoj originalnega 911 GT3 je mejila skoraj na čudež. To je zgodba o takratnih dogodkih in kako se prav ta avtomobil pelje po dveh desetletjih od svoje prve predstavitve.

Posebna priloga: Učinek N

Hyundai je s svojimi N-modeli svet športnih kombilimuzin v le nekaj letih postavil na glavo. Ampak – kdo je odgovoren zanje, zakaj so tako posebni, kje jih razvijajo, kako preizkušajo in predvsem – kaj lahko še pričakujemo? Vse te odgovore lahko najdete v tokratni posebni prilogi. 

Vozili smo

Nissan GT-R Nismo
  • Nissan GT-R Nismo
  • Mercedes-Benz CLA Coupe 220 AMG Line
  • Audi A4 Avant 40 TDI
  • Audi Q3 Sportback 35 TDI
  • Nissan X-Trail 1,7 DCI X-Tronic 4WD
  • Hyundai Tucson 1.6 CRDi N-Line
  • Hyundai Kona 1,6 7DCT 136 4WD
  • Multivan 6.1 2.0 TDI DSG 4MOTION
  • Mercedes-Benz V 300d 4Matic
  • Renault Twingo TCE 95 EDC
  • Renault Kadjar 1,7 Tdci Black Edition
  • Dacia Sandero Techroad TCe 90

Radar

Izbor za slovenski avto leta 2020 se preveša v drugo polovico, znanih je namreč pet finalistov. EVO pa se je pridružil tudi evropskemu izboru AutoBest.  Ob tem še nekaj o redki znamki ATS, ki dodaja nov in še bolj redek model v svojo paleto, Ferrari pa dobiva dva nova modela zgoraj brez. V Radar tokrat uvajamo novo rubriko Mrtvorojeni. Ta sicer morda res deluje nekoliko morbidno, toda gre za zakulisje razvoja novih modelov, ki nikoli niso ugledali stopnje serijske proizvodnje. Presenečeni boste, kaj vse je mogoče najti … 

Kolumna

Tokrat izjemoma le ena kolumna, ki jo je tudi tokrat prispeval Marko Radmilovič. Za tiste, ki kupujete nove in predvsem rabljene avtomobile in poznate le udobno spletno ponudbo, je ponudil pogled v ne tako oddaljeno preteklost, ko je bil nakup rabljenega avtomobila zahteven proces, ki se ga je moral vsak posameznik lotiti z absolutno osredotočenostjo, dobro socialno omreženostjo in vnemo. Sicer je bil skozi okno vržen denar še najmanj, kar vas je lahko doletelo.     

Preberite tudi
EVO magazin, številka 86