Naredili smo žlahtni izbor primerkov iz zgodovine Renault Sporta ter pretegnili mišice Mercedesa-AMG GT R in Lexusa LC500. Prvič smo preizkusili člana italijanskega SUV-ovskega prebujenja, Levanteja in Stelvija. 73. številka je že v prodaji.

Renaultov športni oddelek je v preteklosti izdelal številne zanimive, hitre in zelo dobre avtomobile. Se spomnite Renault 5 Turbo, morda Clia V6, vsekakor Clia R.S. druge generacije, Spider je bil in je še prava redkost, kaj pa Megane R26.R.? No, tokrat smo se na vse te avtomobile spomnili, jih po vrsto letih še enkrat zapeljali in se prepričali, če tudi dandanes še vedno zmorejo potrditi svoj renome iz preteklosti.

V oddelku AMG so se z GT-jem odločili ponuditi neposrednega konkurenta Porscheju 911. Sedaj so namreč izdelali različico GT R, ki se tako postavlja ob bok 911 GT3. Moč so povečali na 433 kW (585 KM), 700 Nm navora je na voljo že od 1.900 vrtljajev, najvišja hitrost znaša 318 km/h, pospešek do stotice pa 3,6 sekunde. Prepričljive številke, ni kaj. Ali je inženirjem GT R-ja uspelo pripraviti do te mere še z drugimi popravki in dodatki, da se v prihodnje lahko resno sooči z 911 GT3?

Koncept LF-LC so pri Lexusu pokazali že pred petimi leti, medtem ko so kupeja LC-koncept pokazali pred letom dni. Pri ustvarjanju novega kupeja so si za merilo vzeli Porscheja 911. Inženirjem so bile v pomoč tudi izkušnje, pridobljene pri LFA-ju.

Ostali testi in predstavitve novih modelov:

  • Maserati Levante Diesel
  • Alfa Romeo Stelvio
  • Seat Leon Cupra ST 4Drive
  • Audi Q5 2,0 TDI
  • Toyota Tacoma TRD
  • Škoda Octavia RS TSI DSG
  • Opel Insignia Grand Sport 1,5 Turbo
  • Škoda Kodiaq
  • Toyota Prius vs Kia Niro

V rubriki Radar o tem, da gre doba “downsizinga” počasi h koncu, pogovor s prvim človekom Lamborghinija, Stefanom Domenicalijem ter nekaj utrinkov s 24. avtomobilskega salona Slovenije.

Kolumne – Marka Radmiloviča je na poti v Beograd doletela zanimiva izkušnja. Ob prečkanju meja tja in nazaj so se natančni policisti vedno znova poglobili v podatke dokumentov potnikov njegovega avtomobila, a vsakič znova so spregledali nekaj zelo pomembnega. Matjaž Korošak se je ustavil na slovenskem avtomobilskem salonu, ki je v začetku aprila privabil okoli 75.000 obiskovalcev. Tuje pero, Mario Franchitti, pa se je tokrat posvetil formuli E.