Počastili smo Ferrarijevih 70 let, Giulio smo postavili ob bok BMW-jevemu M3, Fordov Mustang dobiva kultno izvedenko Super Snake. V dirkaško zgodovino pa smo pogledali tudi na domačem dvorišču, kjer je nastajal Renaultov R5 Alpina. Za posladek in ljubitelje dirkaških legend – tri najbolj slavne Lancie smo lahko zapeljali in preskusili. Mokre sanje!

ZGODBE

FERRARI – LETA Z EVO MAGAZINOM

Pred 70 leti je Enzo Ferrari model Tipo 125 oplemenitil s svojim imenom. To je desetletja, preden se je rodil Evo magazin. Kljub temu pa smo jubilej slavne avtomobilske znamke obeležili na svojstven način. V zgodbi o Ferrariju lahko preberete naše izkušnje, ki smo jih v skoraj dvajsetih letih delili z vami. Vse od prvega Ferrarija, to je bil F355, pa vse do noro hitrega LaFerrarija s kar 708 kW (963 KM) pri zgolj 1.255 kilogramov suhe teže.

ŠEST VALJEV POD PRITISKOM

Ogledalce, ogledalce, povej, kateri v deželi hitrejši je tej? Manj poetično smo tudi sami zastavili vprašanje, ko smo skupaj postavili Alfo Giulio Quadrifoglio in BMW-ja M3 Competition Package. Italijanka je na papirju nekaj bolj prepričljiva, a vendar se lahko karte na zaviti regionalki hitro pomešajo, morda še bolj, če je asfalt moker. A se nismo zadovoljili zgolj s primerjavo na odprti cesti, zato smo oba pognali tudi po dirkališču.

HIPERAKTIVNI TYPE R

V zadnjem letu dni je Honda Civic Type R dvignila veliko prahu. In komaj smo čakali dan, ko smo se zapeljali na mednarodno predstavitev s tem kompaktnim športnikom in dobili priložnost prepričati se v odlike, ki so jih pri Hondi napovedovali toliko časa. Inženirji se radi pohvalijo, da je hod prestavne ročice ročnega menjalnika le pet milimetrov daljši kot pri športniku S2000, kar pomeni, da znaša zgolj 40 milimetrov. Dvolitrski štirivaljnik zmore 235 kW (320 KM) in Civica do stotice požene v 5,8 sekunde.

DODANA VREDNOST – UGRIZ STRUPENJAČE

Carol Shelby je sicer preminil leta 2012, a njegova zapuščina živi naprej. Ford in Shelby Automobiles spet sodelujeta od leta 2005, zato je povsem logično, da so za predelavo zadnje generacije Mustanga poskrbeli prav pri Shelbyju. To je najmočnejši Mustang z oznako SS – Super Snake. In prav letos mineva 50 let od prve različice SS. Danes sta naprodaj dve različici te super kače, prva zmore 500 kW (670 KM), druga pa kar 558 kW (750 KM).

VOZILI SMO

Volvo S60 Polestar

Ford Focus 2,0 TDCi ST-Line

Mercedes-Benz E Coupe
220 d

Audi RS5

Volkswagen Polo 1,0 TSI DSG

  • Škoda Kodiaq 2,0 TDI DSG 4×4
  • Audi RS5
  • Renault Captur 1,2 TCe Initiale Paris
  • Mercedes Benz E Coupe 220d
  • Ford Focus 2,0 Tdci ST-line
  • Honda Civic Grand 1,5 VTEC Turbo
  • Opel Insignia Grand Sport 2,0 DTI
  • Kia Optima SW 1,7 CRDI Ex Limited Eco
  • Peugeot 308 GTi Peugeot Sport
  • Kia Optima SW 1,7 CRDI Ex Limited Eco
  • Peugeot 308 GTi Peugeot Sport
  • Renault Koleos 2,0 DCi 4WD Xtronic
  • Volvo S60 Polestar
  • Porsche Panamera Turbo Sport Turismo
  • Volkswagen Golf 1,5 TSI R-Line
  • Seat Leon FR 2,0 TDI

RADAR

Letošnja avtomobilska jesen bo v znamenju avtomobilskega salona v Frankfurtu, četudi je sodelovanje odpovedalo kar nekaj pomembnih avtomobilskih znamk. Morda bodo oči javnosti zato še toliko bolj usmerjene v še zmeraj številne novosti, ki jih bodo obiskovalcem v prvi vrsti pokazali nemški proizvajalci. Tokrat v Radarju predstavljamo tudi koncept roadsterja Z4 in v tehniki pišemo o platiščih. Na strani z urami predstavljamo tri ročne ure, tesno povezane s formulo 1, na straneh IT-ja pa Motorolini novosti med pametnimi telefoni.

 

KOLUMNE

Ja, tudi tokrat se boste ob branju zapisa Marka Radmiloviča nasmejali. Je že tako, da se nekaterim v življenju zgodi več kot drugim. Tokrat se mu je dogajalo na izletu z Mazdo MX-5. Resda je to avtomobil, ko se ti na dvodnevnem izletu lahko pripeti marsikatera zanimiva izkušnja, a le redkim na takšen način kot našemu stalnemu kolumnistu. Matjaž Korošak pa na glas razmišlja, kje tiči zajec pri prodaji (ali neprodaji) Fiatove znamke Jeep kitajskemu kupcu in kako trdne temelje sploh imajo te informacije. Naš gostujoči kolumnist, Richard Porter, pa si je ogledal dirko formule E v Monte Carlu. Kljub edinstvenemu prizorišču, sodobni tehnologiji, ki jo ponujajo dirkalniki na električni pogon, je opazil najbolj nenavadno delovno mesto v zgodovini avtomobilskega športa. V boksih je namreč prvič videl človeka s kavljem. In če želite izvedeti kaj več o tem nenavadnem delavcu, le preberite kolumno.