V avtomobilski industriji je vroče že nekaj časa. Ne le, da se dizelska afera še ni polegla – zdaj očitno dobiva nove in nove razsežnosti, o čemer smo sicer že govorili. No, pri Evo magazinu seveda spremljamo razvoj in trende v avtomobilski industriji, ampak političnega in gospodarskega ozadja vam ni treba podrobneje poznati (in je, resnici na ljubo, tudi dolgočasno), kako je videti končni izdelek in tudi zakaj je tak, kot je, pa zagotovo. Zato tudi kup tehničnih novosti in trendov, o katerih (med drugim) pišemo. V osredju pa je še vedno voznik in njegova povezava z avtomobilom, s končnim izdelkom torej, ki še vedno fascinira – tako in drugače. Kup dobrega branja torej, da vam poležavanje na soncu ne bo povsem odveč!

Številka 79 izide v petek, 6. julija.

ZGODBE

BIKA ZA ROGE

Pri Lamborghiniju so z Urusom prvič skočili v razred športnih terencev, seveda s poudarkom na športnosti. Med prvimi smo namreč zapeljali tega prestižnega SUV-ja, ki pomeni odmik od sredinsko zadaj postavljenih superšportnikov tega proizvajalca. Pa zmore novi Lambo ponuditi tudi športnost? Navsezadnje ga žene prisilno polnjen osemvaljnik, ki razvija 478 kW (650 KM) in 2,2 tone težko pošast z mesta do stotice požene v 3,6 sekunde.

MAJHEN + VELIK

Verjetno se vam zdi primerjava med Toyoto Yaris GRMN in Mercedesom- AMG GT R precej nenavadna. Tokrat pri obeh športnikih nismo iskali hitrejšega, pač pa tisto vsebino, ki ne glede na moč motorja in ceno vozila naredi iz športnega avtomobila pravega športnika. To je osredotočenost, ki jo pravi športni avtomobili ponujajo. Da bi izvedeli, katero izmed obeh izbranih vozil ponuja več osredotočenosti, bo treba zgodbo prebrati v celoti.

NOČNA PTICA

Niso le veliki, dragi in zmogljivi avtomobili zanimivi. Tudi tisti najmanjši in veliko bolj dostopni lahko navdušujejo. Takšna sta tudi Volkswagnov Up! GTI in Renaultov Twingo GT. Oba poganja trivaljni motor, v Up-u je ta pet konjev zmogljivejši in je postavljen spredaj, navor prenaša na prednji kolesi. V Twingu je postavljen sredinsko zadaj in žene zadnji kolesi. In kateri je boljši?

MASAJSKI BOJEVNIK

Starejši ljubitelji avtomobilskega športa in tisti srednjih let se zagotovo še spomnite finskega relista Hannuja Mikkole. Tri desetletja je minilo od njegove zadnje zmage v reliju za svetovno prvenstvo. To mu je uspelo z Audijem 200 Quattro v Argentini. Tokrat se je s Fincem in Audijem skupine A srečal Octanov Glenn Waddington na safarski pustolovščini.

VOZILI SMO

 

STALNICE

RADAR

Zadnja leta je vse več govora o elektrifikaciji. Tudi na področju športnih in superšportnih avtomobilov. To pot na to temo objavljamo intervju s prvim možem Lamborghinija, Stefanom Dominecalijem. Podrobno predstavljamo Ferrarijev najmočnejši V8, ki bo gnal model 488 Pista, medtem ko so pri Mazdi razkrili, kako nameravajo z najsodobnejšo mehaniko ohraniti bencinski motor v bližnji prihodnosti.

KOLUMNE

Marko Radmilovič se tokrat sprašuje, kam je odjadral svet avtomobilizma. Spoznanje, da so prave avtomobilistične bratovščine res redke, ni prav lahko. Krasni novi svet je vse to uničil in pravi avtomobilisti se ob tem držimo za glavo. Rešitev vidi v motociklizmu. Urednik revije Matjaž Korošak pa razkriva razvojno povezovanje med avtomobilskimi proizvajalci. Dinamika razvoja je namreč tako velika, da je tudi tako velik koncern, kot je Volkswagen, ne zmore več sam.