Tokrat še vedno tako, kot ste to vajeni – vznemirljivo, zabavno, sproščeno. Salon v Ženevi je letos postregel z manj serijskimi, zato pa več študijskimi novostmi, od katerih vam predstavljamo (naš) jagodni izbor. Med našimi zgodbami pa bi izpostavil prispevek k enemu najbolj hvaljenih kompaktnih modelov sodobne zgodovine, Renaultovemu Meganu R.S. Trophy. Z dvema najbolj ekstremnima primerkoma, ki ju lahko vidite tudi pri nas. Tudi VW Golf GTI je ikona, ki z izjemnim modelom TCR dobiva povsem novo dimenzijo. In seveda – številni novi avtomobili, modeli, ki smo jih že vozili – od novega Porscheja 911, Hyundaija i30 N Fastback, nove Cupre Atece, odličnega novega Focusa, pa vse do Audija A1

 

Zgodbe

Dirkaško sorodstvo

Volkswagen Golf GTI TCR? Ne, to ni dirkaška različica, je pa nekakšna cestna izpeljanka. Najbližje je seveda različici Clubsport Edition 40, ki jo je VW pokazal prav ob jubileju Golfa GTI. Moč motorja je nespremenjena, torej zmore štirivaljnik 213 kW (290 KM). A razlike nastopijo, če se kupec odloči za večja platišča – takrat tovarniško odstranijo elektronsko omejitev hitrosti, v paketu so tudi drugi blažilniki. Kupec pa se lahko odloči tudi za platišča Pretoria, ki prinašajo Michelinove pnevmatike Cup 2 in več užitkov na dirkališču.

Ena filozofija, tri izvedbe

Ob rahli prenovi Mazde MX-5 je bila želja mnogih po povečanju moči očitno uslišana. Japonci so pri dvolitrskem motorju dodali 500 vrtljajev in 26 konjev ter tako tudi spremenili zvok štirivaljnika. Tako prenovljenega MX-5 RF smo postavili ob bok Toyoti GT86 Blue Edition in Abarthu 124 Spider – slednji si celo deli platformo z japonskim konkurentom. In kateri je najboljši? Preberite primerjalni test.

Vroča cesta

Ko večina govori o elektrifikaciji v avtomobilski industriji, se zdi najzmogljivejši Lambo Aventador kot poskus doseganja bencinske popolnosti. Dvanajstvaljnik prostornine 6,5 litra zmore kar 566 kilovatov ali 770 konjev. Pri toni in pol teže to pomeni pospešek v 2,8 sekunde, kar je res osupljivo. A zapeljati ga po čudoviti podeželski cesti predstavlja doživetje posebne vrste.

Najbolj ekstremni Megani R.S.

Že od prve generacije naprej, športne različice Megana z oznako R.S. in v njegovih številnih izvedenkah, postavljajo in prestavljajo mejnike. Ob vtisih za volanom povsem novega Megana R.S. Trophy smo poiskali še legendarnega Megana F1 Team z izjemno predelavo in tovarniški dirkalnik z motorjem V6. Seveda jih je nemogoče primerjati med seboj, hkrati pa predstavljajo najekstremnejše izvedenke tega športnega modela.

Vozili smo

  • Ford Focus karavan 1,5 EcoBoost Aut
  • Mazda6 CD184 AT
  • Hyundai Kona 1,6 T-GDI 4WD
  • Hyundai Ioniq PHEV
  • Mazda3
  • Seat Leon ST 1,0 TSI Ecomotive DSG
  • Honda CR-V 1,5 Turbo
  • Škoda Fabia 1,0 TSI
  • Renault Zoe Z.E. 40 R110
  • Renault Clio TCe 75 I Feel Slovenia
  • Ford Ecosport 1,5 TDCi AWD
  • Ford Tourneo Custom 2,0 TDCI
  • Renault Grand Scenic 160 TCe Initial Paris
  • Fiat 500X 1,0
  • Mitsubishi L200 Instyle

Radar

Marec je vsako leto v znamenju avtomobilskega salona v Ženevi. A tudi na razstavišču ob jezeru je manjkalo kar nekaj avtomobilskih znamk. Tisti, ki so tokrat še razstavljali, pa so kazali svoje mišice in znanje predvsem na področju elektrifikacije. Pri BMW-ju so že najavili, da naslednja generacija M3 ne bo gnana le na zadnji kolesni par. Honda pa je s hibridnim CR-V-jem ubrala svojo pot, saj uvaja zaporedni hibrid brez klasičnega menjalnika.

Kolumne

Zanimive izkušnje se dogajajo tudi v vsakdanjem življenju. Marku Radmiloviču se je takšna zgodila kar na bencinskem servisu. Kako jo je doživljal in kaj je srž tega, lahko preberete v njegovi kolumni. Naš digitalni urednik Janoš Pečnik pa se je obregnil ob objave avtomobilskih agencij in marketinga posameznih znamk, saj je prepričan, da odgovorni marsikdaj ne znajo najti pravih besed, da bi izpostavili primerjalne prednosti avtomobilov, ki jih oglašujejo.