Naslednji v vrsti Ferrarijev s sredinsko nameščenim osemvaljnikom je F8 Tributo. S povečano močjo in zmogljivostmi se lahko primerja s 488 Pisto

Ko so pri Ferrariju naznanili predstavitev novega avtomobila se je hito razvedelo, da gre za naslednika modela 488 GTB. Tukaj je torej F8 Tributo, ki pa spet ni povsem nov avtomobil, saj so osnovo podvozja in pogonski sklop prenesli iz modelov 488. Pri Ferrariju so se z zmogljivostmi novega modela želeli izenačiti z McLarenom 720S, kar pomeni tudi, da je F8 Tributo podobno hiter kot še relativno sveži 488 Pista.

Dvojno prisilno polnjenemu 3,9-litrski V8 motorju so torej povišali moč in navor. Sedaj zmore 530 kW (720 KM) moči in 770 Nm največjega navora, ki ga sistem postopoma povečuje glede na izbrano prestavo. Do 100 km/h tako kot Pista pospeši v 2,9 sekundah, do 200 km/h potrebuje le 7,8 sekund, najvišjo hitrost znaša 340 km/h. Menjalnik je enak – samodejni sedemstopenjski z dvema sklopkama. F8 Tributo je za 40 kg lažji od modela 488 GTB. Suha teža ob izbranih vseh opcijah dodatne opreme, ki znižujejo težo, znaša 1330 kg. McLaren 720S je s svojo školjko iz ogljikovih vlaken tukaj v prednosti.

Pri Ferrariju pravijo, da je F8 v primerjavi z 488 GTB aerodinamično zmogljivejši, za 10 odstotkov pa tudi učinkovitejši. Posvojil je nekatere rešitve, ki so jih prvič uporabili na Pisti. S zračnik na primer, ki skrbi za stabilnost sprednje osi in čisti zrak, ki potuje čez kabino. Še vedno pa nima aktivnih aerodinamičnih elementov. Spremenjene LED luči so sedaj vodoravne (prej navpične). Tako so lahko nad njimi namestili nove odprtine za hlajenje zavor, skupaj z obstoječimi odprtinami na odbijaču pa je pretok zraka v kolesni odprtini tolikšen, da so lahko kljub izboljšanim zmogljivostim ohranili enak zavorni sistem. Izpuh je še vedno izpeljan tako, da z izpušnimi plini ne moti agresivnega difuzorja.

Oblika je po zadnjih spremembah še vedno tipično Ferrarijevska. V profilu je moč prepoznati model 458 Italia, ob že omenjenih novostih na sprednjem delu pa je največ sprememb na zadku. Z dvema paroma luči, obkroženih s spojlerjem, je poklon modelu 308 GTB iz 70-ih let. Ferrari se s podrobnostmi v zadnjem času pogosteje ozira k svojim klasičnim osemvaljnim modelom. Precej tipična poteza so tudi zarezane odprtine na prosojnem pokrovu motorja, ki spominjajo na legendarni F40.

Osnovni koncept notranjosti sega v leto 2009, ko so predstavili model 458 Italia in je tudi tokrat brez revolucionarnih sprememb. Še naprej je očitna osredotočenost na voznika, pred katerim je analogni prikazovalnik vrtljajev, preostale informacije pa prikazujeta zaslona, postavljena na vsako stran. Osvežili so sredinski del armaturne plošče, ki pa – prav tako kot 812 Superfast – nima osrednjega zaslona na dotik.

F8 Tributo bo mogoče v živo videti že prihodnji teden na avtomobilskem salonu v Ženevi.