Ferrari Portofino namesto Californie

Mondeno pristniško mestece je dalo ime novemu Ferrarijevemu modelu, ki bo zamenjal Californio

Tik pred salonom v Frankfurtu, kjer ga bodo uradno predstavili javnosti, so pri Ferrariju pokazali novi model z imenom Portofino. Gre za naslednika Californie, ki je veljal za vstopni model in je s prenovo tudi prvi po legendarnem modelu F40 dobil – prisilno polnjeni motor. Še vedno gre za osemvaljnik s prostornino 3,9-litra in z dvojnim prisilnim polnjenjem, ki pa zdaj – dodobra posodobljen – zmore 441 kW (600 KM) in 760 Nm navora, kar je 40 konjev več, kot je zmogel motor v zadnji verziji Californije z oznako T. In dovolj, da Portofino do 100 km/h, s pomočjo računalniško nadzorovane zapore v diferencialu (E-Diff3) pospeši do 100 km/h v zgolj 3,5 sekunde. In doseže hitrost več kot 320 km/h.

Nov model, ki v dolžino meri nekaj manj kot 4,6 metra, je oblikovan predvsem bolj vpadljivo in drzno kot model, ki ga zamenjuje, še vedno pa so zadržali karoserijsko zasnovo kupe-kabrio s trdo zložljivo streho in sedežnim razporedom 2+2. Portofino, ki je dobil ime po mondenem italijanskem letovišču, je opremljen tudi z računalniško vodenimi blažilci z magnetoreološko tekčino zadnje generacije, kar pomaga pri nadzoru karoserije, boljšem oprijemu in tudi pri vsakdanji uporabnosti novega Ferrarijevega GT-ja. Je pa Portofino tudi prvi v seriji GT, ki je opremljen z elektromehanskim podpornim servo krmilnim mehanizmom, s tem pa so lahko tudi za sedem odstotkov skrajšali volansko letev brez vplivov na porabo in moč, s čimer je Portofino še bolj okreten in odziven kot njegov prednik.

Preberite tudi
Targa tudi tokrat z znamenitim strešnim lokom