Za lepoto je treba potrpeti

Fiat 500X T3 SGE 1,0

Mestni križanec, ki mu taka oznaka tudi čisto zares pristoji. Pa še pridevnik modni bi lahko mirno stal zraven

Družina 500 je tista, ki pri Fiatu že nekaj časa povsem prevzema vajeti in stopa v ospredje. Zdi se, da se Fiat enači z družino 500, ki za razliko od ostalih modelov, ki so ali še obstajajo pri znamki, dosega dobre rezultate, ustrezno ceno in predvsem ustrezen sloves. Ne bi se čudil, če bomo v prihodnosti (vsaj v Evropi) namesto Fiatov videvali le še 500-tice – v vseh mogočih oblikah.

Ampak nazaj k 500X, ki je letos zapeljal k nam tudi v oblikovno in tehnično osveženi podobi, prvič po lansiranju leta 2016. Poleg spretno prenovljenega prednjega dela z novimi žarometi so mu namenili tudi nove motorje in osveženo notranjost z multimedijskim sistemom. In prav litrski trivaljnik s podporo turbinskega puhala je najbolj sveža novost te prenove, ki zamenjuje podobno močan 1,4-litrski štirivaljnik. Glede na mestno in primestno poreklo se zdi ta motorček pravšnja osvežitev za drugi del življenja.

Žarometi, maska in prednji del so najbolj prepoznavni elementi, po katerih gre spoznati zadnjo različico 500X. Ah, ja – in po dveh izvedbah: City in Cross. Druga ima robustnejšo masko in zaščito ter nekaj več oddaljenosti od tal.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 82)

Matjaž Korošak

Fiat 500X T3 SGE 1,0
TEHNIČNI PODATKI
Motor trivaljnik, 999 ccm, turbo CO2 156 g/km Moč 88 kW (120 KM) pri 5.750 vrt./min Navor 190 Nm pri 1.750 vrt./min Zmogljivosti 10,1 s (0–100 km/h), 188 km/h Teža 1.320 kg (67 kW/tono) Osnovna cena 17.590 EUR
Večno sveža zunanjost
Prostornost
Sedeži
Multimedija
Rahlo inerten trivaljnik v spodnjem območju
Kratka zadnja klop
3.5
EVO OCENA