Opel se je odločil obuditi kratico, ki je bila desetletja sinonim športnosti pri znamki s strelo v logotipu

Prvi model, ki bo spet nosil oznako GSi (za Grand Sport injection) – to so začeli opuščati po uvedbi OPC modelov, bo prav športna izvedenka druge generacije Insignie. Da pa bo nov model vendarle umeščen pod obstoječim vrhunskim modelom (trenutno je v prodaji še vedno prva generacija tega športnika), je jasno že iz podatka, ki pravi, da se bo GSi moral zadovoljiti tudi s trenutno najmočnejšim dvolitrskim turbo motorjem, ki zmore 191 kW (260 KM)  in 400 njutonmetrov navora.

Toda pri Oplu vendarle trdijo, da bo nov model hitrejši na Nurburgringu (Severna zanka), saj ima za to vse potrebne atribute, predvsem pa je do 160 kilogramov lažji od (odhajajočega) modela z V6 motorjem. Pri Oplu sicer niso razkrili, če so čas res že izmerili, najverjetneje pa bodo vse podrobnosti novinca, vključno s časom, razkrili na prihajajočem salonu IAA v Frankfurtu.

Sicer pa je GSi opremljen s FlexRide prilagodljivim blaženjem, pa 10 mm krajšimi in tršimi vzmetmi, posebnimi Michelinovimi pnevmatikami na 20 palčnih platiščih. Štirikolesni pogon z vektoriranjem navora na zadnji osi (po ena sklopka na vsaki osi) ter samodejni osemstopenjski menjalnik sta ravno tako serijska. Voznik bo lahko izbiral med petimi voznimi programi, med katerimi je tudi Competition, ki dovoljuje več drsenja, za zaviranje pa skrbijo Brembove zavore z diski premera 345 mm (spredaj).

Pri Oplu so omenili še, da prihaja tudi GSi z dizelskm motorjem, vendar o tem ni še nobenega podatka, verjetno pa bodo nadgradili obstoječ dvolitrski dizelski motor, ki zdaj zmore 170 konjev.