“Drift Stick” je prva računalniško vodena ročna zavora, namenjena enostavnejšem “driftanju”. Pri Ford performance oddelku so navdih seveda dobili iz relija in že obstoječe funkcije “Drift Mode”

Gre za aluminijasto ročico med voznikovim sedežem in ročico menjalnika, ki izkorišča inovativen Ford Performance pogon na vsa kolesa v povezavi s sistemom ABS. Ob potegu ročice se sklopke v zadnjem diferencialu odprejo ter sprostijo pogon in s hidravličnim pritiskom v zavorah povzročijo hipno blokado zadnjih koles. Rezultat pa je širok zdrs avtomobila brez uporabe sklopke, podoben izkušnji pravega reli dirkalnika (kjer za to seveda uproabljajo mehansko-hidravlični sistem t.i. Fly-off ročne zavore – s podobniim  učinkom).

Drift Stick je ob koncu razvoja preizkusil tudi Ken Block, eden najvidnejših uporabnikov hidravlične ročne zavore v dirkalnikih za reli, ki je ves čas navijal za razvoj računalniške ročne zavoro kot najhitrejše (in seveda najenostavnejše) poti do drsenja tudi za tiste, ki še niso sedeli v reli dirkalnikih.

“Mislim, da je kul, da Ford Performance strankam ponuja možnost driftov pod večjimi koti v Focusu RS. Seveda je to nekaj, kar dojemam z navdušenjem, saj sem bil tudi del razvoja tega avtomobila. Vsekakor naredi avto še bolj zabaven za vožnjo.”

Dodatna tehnologija, ki jo prinaša rešitev, je sicer popolnoma računalniško vodena in jo je enostavno mogoče vgraditi brez varjenja, vrtanja ali nameščanja dodatnih zavornih čeljusti. Tako kot “Drift Mode” pa je namenjena izključno uporabi na zaprti stezi.