CR-V gre po svoje

Honda CR-V 1,5 Turbo

Končno SUV, ki želi vsaj malce po svoje. Ne, nič slabega in nič dramatičnega, ampak ravno toliko, da malce štrli iz povprečja

fotografije Jure Kralj

Znamka bo večini od vas verjetno najprej vzbudila spomine na bolj legendarne modele iz polpretekle zgodovine, ki seveda niso bili poveznjeni na povišano podvozje. Ampak ker je to pač Honda, so si snovalci zadeve razložili ravno toliko po svoje, da je CR-V tudi v peti generaciji zanimiv avtomobil. Ne ravno samosvoj, to bi bila vseeno preveč dramatična izjava, ampak zanimiv.

In začne se pri odpiranju vrat – resna, skoraj že težka, s tistim včasih pozabljenim vtisom solidnosti. In nadaljuje z občutkom prostornosti v kabini, predvsem širine in zračnosti, ki ga je v srednjem razredu že težko najti. Sicer številke ne govorijo o neki izjemni širini (1.855 mm), pa vendarle gre za širok model. Kar kaže tudi široka (in zelo uporabna) konzola med voznikom in sopotnikom. O ergonomiji verjetno nima smisla izgubljati besed, saj je vse na svojem mestu, še globinski pomik volanskega obroča je povsem zadovoljiv. No, če bi bil sedež (sedalni del) nastavljiv še po naklonu, bi bilo voznikovo delovno mesto skoraj idealno. Digitalna instrumentna plošča deluje nekoliko nabita z informacijami, morda celo nepregledno … Ampak tu gre pač za stvar navade. Pa tudi sprehajanje med posameznimi meniji ni ravno najbolj praktično. In uporabniški vmesnik na osrednjem zaslonu multimedije me ni prepričal. Večino potrebnih informacij voznik pač dobi. In to velja.

Notranjost je svojstvena, z izjemno uporabno in široko osrednjo konzolo, udobnimi sedeži, kjer je še nekaj rezerve za bočno podporo. Ter prostornostjo spredaj in zadaj!

In ko sem pri prostoru, ne morem mimo zadnje klopi ter potnikom odmerjenega prostora. Za to dolžino gre res za prostorsko razkošje, za udoben vstop in izstop, prilagodljiv naklon naslona. Celoten vtis pravi, da gre za enega od avtomobilov, kjer potniki zadaj niso le nujno zlo. Ah, ne pozabite – celo tretjo klop si je moč omisliti. Potem pa trpi prtljažnik, ki je sicer na ravni celega avtomobila. Velik, enostavno dostopen, z lahkotnimi vrati.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 82)

Peter Zorenč

Honda CR-V 1,5 Turbo
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.498 ccm, turbo CO2 143 g/km Moč 127 kW (173 KM) pri 5.600 vrt./min Navor 220 Nm od 1.900 do 5.000 vrt./min Zmogljivosti 9,2 s (0–100 km/h), 210 km/h Teža 1.501 kg (85 kW/tono) Osnovna cena 27.900 EUR
Prostornost kabine
Izdelava
Udobje in kompaktnost podvozja
Menjalnik
Zadržan navor
Teža
Vztrajnik
Nekoliko nepregledna instrumentna plošča
4
EVO OCENA