Hyundai je v Frankfurtu razkril agresivnejšo različico modela i30 N, ki jo bodo izdelali v 600 primerkih

Imenuje se i30 N Project C in je pravzaprav nižja, lažja in agresivnejša različica modela i30 N Performance. Zakaj Project C? Tovrstne avtomobile preizkušajo na stezi v območju C Hyundaijevega razvojnega centra v Namyangu, ogljikova vlakna (carbon) in nižje težišče (centre of gravity). Project C bodo izdelali v omejeni seriji 600 avtomobilov.

Motor je sicer enak – 2-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik – in še vedno zmore 202 kW (275 KM) moči ter 353 Nm največjega navora. S shujševalno kuro pa so privarčevali 50 kilogramov. Iz ogljikovih vlaken je narejen pokrov motorja, pragovi, zadnji difuzor in sprednji sedeži. Skoraj polovico privarčevane teže (22 kg) pa so prinesla 19 palčna platišča podjetja OZ Racing, na katera so nameščene Pirellijeve pnevmatike P Zero. Ogljikova vlakna so sicer vidna na elementih okoli celega avtomobila. V notranjosti prevladuje alkantara, barvna tematika pa je črna z oranžnimi poudarki, s katerimi k pritisku na volanu vabi tudi tipka N. Školjkasti sedeži iz alkantare in usnja pa so Sabeltovi. Ste opazili ročico menjalnika? Iz brušenega aluminija je oblikovana v glavo valja.

Spremembe na podvozju prispevajo k okretnosti avtomobila, ki je sedaj 6 mm nižji. Težišče pa je zaradi prenastavitev blažilnikov ter krajših in čvrstejših vzmeti nižje za 8,8 mm. Zadnje obese so sedaj aluminijaste. Temu primerno so prilagodili tudi lastnosti voznih programov. Pravijo, da bo v načinih Sport in N avtomobil nudil več povratnih informacij.