Volkswagen je zdaj v Frankfurtu tudi uradno razkril fotografije in podatke novega modela, ki so ga začeli tržiti v začetku maja. ID.3 First edition bo sicer dobavljiv leta 2020

Naj le spomnimo, da bo prihajajoča družina vozil ID šteje kompaktneža ID.3, križanca (študija z imenom ID.Buzz), velikoprostorca (študija ID.Crozz), limuzino (študija Vizzion) velikega terenca (ID.Roomzz). Za prvega v družini je Volkswagen v Evropi z 8. majem pričel sprejemati nezavezujoča prednaročila in v dveh dnevih je zanj polog plačalo več kot 15.000 kupcev. No, pologa pa ni bilo potrebno plačati pri nas (le številko plačilne kartice v znak resnosti), pač zaradi drugačne zakonodaje. Do 14. maja, torej v enem tednu, se je za štirivratno električno vozilo v obliki prednaročila odločilo preko sto kupcev, kar je več kot je jih je v lanskem letu našel najbolj prodajan električni model pri nas – Renault Zoe, teh so prodali 108 v celem letu 2019.

Zdaj je torej znano, da bo ID.3 1st serijsko opremljen s srednje veliko baterijo zmogljivosti 58 kWh (kasneje bo opremljen tudi z manj in bolj zmogljivo baterijo, torej s 45 in 77 kWh). To pomeni avtonomijo vožnje do 420 kilometrov izmerjeno po novem WLTP standardu, z najzmogljivejšo pa celo do 550 km. Marko Škriba, vodja znamke Volkswagen v Sloveniji, je na novinarski konferenci namignil, koliko bi naj ID.3 1st stal; cena z že vračunano subvencijo naj bi znašala toliko kot stane Golf z dizelskim agregatom.

Predvidevamo, da seveda s primerljivo opremljenostjo, saj bo ID.3 1st na voljo s tremi paketi opreme. Že serijsko bo opremljen s sistemom za hitro polnjenje, glasovnim upravljanjem in navigacijsko napravo. Nadgradnja tega bo oprema Plus z led osvetlitvijo in dvobarvno karoserijo, s paketom opreme Max pa bo ID.3 1st dobil še panoramsko streho in virtualni projecirni zaslon. Ne glede na izbran paket opreme bo ta električni avtomobil na voljo zgolj v štirih barvah, proizvajalec pa bo za prvo leto lastništva ponudil brezplačno polnjenje baterije (do 2.000 kWh).

Električni motor, ki bo poganjal ID.3 (nameščen v zadku) bo v prvi izdaji zmogel kar 150 kW (204 KM) in resnih 310 Nm navora, avto pa bi naj dosegel 160 km/h (omejeno).  S hitrim polnjenjem (100 kW) pa bo moč v 30 minutah dodati energije za do 290 km dosega.

Pa vendar do invazije e-mobilnosti pri Volkswagnu ne bodo čakali do leta 2020. E-Golfu se bodo še letos pridružili električni Up! ter Crafter in Caddy. Sicer bodo pri tej nemški znamki v prihodnje investirali devet milijard evrov v razvoj e-mobilnosti, zato do leta 2030 pa kanijo izdelati deset milijonov električnih vozil.