Nov kupejevski potovalnik je pravzaprav temeljita nadgradnja spornega predhodnika 5 GT bi naj – vsaj tako upajo Bavarci – postavljal nove standarde na področju potovalnega udobja s kupejevskimi linijami

Čeprav je njegova uradna oznaka 6, je nastal na platformi nove petice. To pomeni, da je kljub večjim meram nove platforme celotna konstrukcija zaradi uporabe lažjih materialov za 150 kilogramov lažja. Od predhodnika (5 GT) je tako za 87 mm daljši, širina pa je ostala nespremenjena (1,9 m). Ker pa je za 21 milimetrov nižji – v višino meri 1,54 metra – na prvi pogled deluje kot raztegnjena petica GT, še posebej ,ker je streha sedaj bolj položno speljana v zadek, ki je od predhodnika nižji za 64 mm. Zanimivo je tudi, da so nakladalni rob prtljažnega prostora znižali za pet centimetrov in je poslej v isti liniji z dnom prtljažnika.


Oprema notranjosti in tehnologija z asistenčnimi sistemi pa je v večji meri prevzeta od nove petice. Serijsko bo v vseh šesticah GT zadnje vzmetenje zračno, z možnostjo nastavljanja višine. Ob začetku prodaje bodo na voljo trije motorji – dva bencinska ter dizelski. Serijski bo tudi osemstopenjski samodejni menjalnik. Vstopno šestico 630i GT bo poganjal prisilno polnjen dvolitrski štirivaljnik, ki zmore 190 kilovatov (258 KM) in 400 Njutometrov navora. Za močnejšo šestico 640i pa so Bavarci predvideli prisilno polnjen trilitrski vrstni šestvaljnika, ki zmore 250 kilovatov (340 KM) in 450 Njutometrov navora. Edini dizel v ponudbi z oznako 630d je prav tako vrstni šestvaljnik, ki zmore 194 kilovatov (265 KM) in 620 Njutometrov navora. Oba šestvaljnika je možno kombinirati s štirikolesnim pogonom. Za skok do stotice potrebuje novi 6 Gran Tourismo (GT) med 5,3 in 6,3 sekunde. Najvišja hitrost pa znaša 250 km/h. Za vstopno šestico GT, ki bo predstavljen v Frankfurtu (IAA), bo v Nemčiji potrebno odšteti slabih 63 tisočakov (62.300 EUR).