EVO 089

2,20 

evo magazin, številka 89

Februar 2021

Opis

Vzgoja hudiča

Razvoj avtomobila je podoben človekovemu – gradnja osebnosti se ne zaključi pri vzgoji, ampak se nadaljuje z razvojem in pridobivanjem izkušenj. Lamborghini Diablo, ki je praznoval svojo 30. obletnico, je preživljal težko otroštvo. Že to, da je sploh obstajal, je dokaz, kako se je ta avtomobil spopadal s tegobami že od začetka svojega razvoja. Vozili smo prvi in zadnji model ter ugotovili, kako se je ta avtomobil razvijal kasneje in v turbulentnem desetletju obdržal Lamborghini pri življenju.

Vozili smo

  • Honda Civic Type R Limited Edition
  • BMW X5 M Competition
  • Škoda Octavia Combi RS
  • Ford Kuga 2,0 Ecoblue AWD
  • Seat Leon FR 2,0 TDI
  • Hyundai i30 T-GDI 120 MHEV iMT
  • BMW X2 xDrive25e
  • Renault Clio 1,0 TCe 100 LPG

Radar

V prihajajočem mesecu bodo pri Porscheju predstavili avtomobil, s katerim bo prihod modelov nove generacije 911 dosegel vrhunec – 911 GT3. Pri Porscheju so nas še pred uradno predstavitvijo peljali na sovoznikovem sedežu prototipa. V januarju smo skupaj z novinarskimi kolegi iz devetih medijev kljubovali epidemiji in izbrali novi slovenski avto leta, Renault je predstavil revolucionarni strateški načrt, Nissan previdno razkriva novega Qashqaija, svoje novosti na našem trgu pa so predstavili Mercedes, Audi in Peugeot.

Kolumna

V uredništvu smo prižgali svečko znamki Renault Sport, ki odhaja pod okrilje znamke Alpine. To pa pomeni tudi, da se bomo morali posloviti od Renaultove športne kombilimuzine, kot smo jo poznali v zadnjih desetletjih. Ta je znamki Renault Sport prinesla prepoznavnost, saj so bili avtomobili v svojih razredih vedno povsem v vrhu po ocenah kupcev, strokovnjakov in novinarjev. Matjaž Korošak pa se gotovo šteje mednje.

EVO 090
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta