EVO 091

2,20 

evo magazin, številka 91

April 2021

Opis

Radar

V zadnjem mesecu so se pri nas predstavili novi Mercedes razreda S, novi električni Fiat 500, Volkswagen ID.4 ter zmogljivi hibridni Peugeot 508 PSE. Pregledali smo kakšne spremembe prinaša različica ideje ultimativnega voznikovega avtomobila Gordona Murraya, namenjena dirkališču – T.50s Niki Lauda. V rubriki E-radar smo preverili Volkswagnove načrte za prihodnost, tokrat pa nekaj besed namenili tudi izbiri platišč.

Vozili smo

  • Volkswagen Golf R
  • Audi RS e-tron GT
  • Ford Focus Active 1,0 mHEV
  • Renault Megane E-TECH
  • Hyundai i10 1.0 T-GDI N-Line
  • Citroen C3 Shine 1,2L
  • Subaru XV 2.0i e-BOXER

Zgodbe

Sián je prvi Lamborghinijev hibrid. S pomočjo električnega motorja zmore silnih 818 »konj« in je noro hiter. A ne gre toliko za prelomno čistejši model, kot napoved za prihodnjo generacijo bikov – s Siánom so pravzaprav le pomočili prst v tehnološko prihodnost. Pa je potem več kot 3 milijone evrov vreden Sián sploh še kaj več kot le elektrificiran in naličen Aventador SVJ? Bi ga odobraval tudi legendarni Marcelo Gandini, oblikovalec ikoničnega Countacha, po katerem se Sián zgleduje? Med vožnjo po podeželju vam bomo razkrili vse.

Pogovarjali smo se s prepoznavnimi oblikovalci, odgovornimi za avtomobile, kot so McLaren F1, Maserati MC12 in Aston DB7 ter jih povprašali o tem, kako nastane avtomobilistična ikona. Ian Callum, Frank Stephenson in Peter Stevens so podali precej podobne odgovore.

Kolumna

Eksponentno rastoča količina dosegljivih informacij, ki so nam danes na voljo, je navdušujoč pojav. A močan informacijski tok in tista pogubna potreba po njiegovem obvladanju lahko hitro postaneta neznosna, počutje pa tesnobno. Zato vse pogosteje potrebujemo digitalni “detox”, kot temu radi pravimo. Najboljša in najočitnejša rešitev za to je seveda narava, pa potem osredotočene izkušnje, kot je branje knjig, fotografiranje ali glasba. Kaj pa avto?

EVO 092
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta