T-Roc je zanimiva skovanka, pod katero se skriva terenec (ali križanec, če želite) v Golfovem razredu

Med Tiguana in Golfa se bo vrinil, ter tako povečal pnudbo v vse bolj popularnem segmentu kompaktnih križancev. Nastal je na MQB platformi (bolj natančno – MQB A1), kot večina njegovih bratrancev – na primer Škoda Karoq, Audi Q3, Seat Arona. Je pa na primer od starejšega Tiguana krajši za 25 centimetrov in je tako s 4,23 m le nekoliko večji od Golfa. Glede na zasnovo je tudi jasno, da terenskost ni v prvi vrsti, zato je prednji pogon serijski, štirikolesni je pač na voljo. Toda po potrebi gre tudi po nezahtevnem brezpotju, saj ponuja tudi kratke previse in nekaj višje postavljeno karoserijo od tal. Po besedah Volkswagnovih odgovornih želi T-Roc prepričati s prehodnostjo terenca in agilnostjo kompaktne kombilimuzine. Pri čemer niti ni več tako zelo kompaktna, saj se lahko pohvali že s 2,6 metra medosne razdalje, kar pomaga tudi pri spodobno odmerjenem prltjažniku s 445 litri.

Šest motorjev bo na voljo, trije znani TDI in trije TSI, z razponom moči od 115 do 190 KM (85 do 140 kW), večino pa bo moč kombinirati tudi s štirikolesnim pogonom (4Motion) in 7 stopenjskim DSG menjalnikom. In seveda – po želji bodo na voljo tudi vozni programi, pri 4Motionu tudi terenski. Cel kup asistenčnih sistemov bo na voljo vozniku, pri čemer bodo mestno zaviranje v sili s prepoznavno pešcev, pomoč za vožnjo v svojem pasu in večnaletna zavora serijski. Potem pa bo moč dodajati še vse tehnološke poslastice, znane iz drugih modelov – od aktivnega tempomata, prejcirnega zaslona, vzvratne kamere, opozarjanja na prečni promet, polsamodejnega parkiranja …

Digitalizacijo so vzeli še kako resno – zato aktivni zaslon pred voznikom (11,3 palca), zato zrcaljenje telefona (android in ios), zato velik osrednji zaslon infotainmenta (8 palcev), pa induktivno polnjenje, cel kup znanih online storitev, … Dva opremska paketa bosta na voljo (Style, Sport), pri čemer bo dvobarvna karoserija pri Style serijska.

Še letos bo VW v okviru svoje (terenske) modelske ofenzive predstavil tudi novo generacijo največjega v družini – Touarega, potem pa sledi še manjši brat T-Roca, ki bo sledil potezam ravnokar predstavljenega novega Pola (T-Cross).