Seat je pripravil še najbolj ostro verzijo Cupre in iz predala potegnil kratico R

Odkrito rečeno – pričakovali smo nekaj več, toda že dejstvo, da so Cupro R sploh naredili, je že uspeh. Oznaka R je bila za prvo in drugo generacijo Leona znak najbolj dramatične izvedenke, saj je v prvi generaciji motor zmogel 210 oziroma 225 konjev (154 oz. 156 kW), v drugi pa 265 (195 kW). Tokrat so se odločili za enak dvolitrski TFSI motor, kot v ‘običajni’ Cupri, ki torej zmore z DSG menjalnikom 220 kW (300 KM), toda za ročni menjalnik so ponudili verzijo, ki vendarle zmore že 228 kW (310 KM). Če se vam številke zdijo znane – ja identičen TFSI štirivaljnik poganja tudi prenovljenega Golfa R. In – v obeh verzijah bo športnik s prednjim pogonom na voljo 799 izbrancem!Podatkov o zmogljivostih in pospeških sicer še niso razkrili, toda malo je verjetno, da bo razlika med Cupri in tiso z oznako R velika. Zagotovo pa bo R nekaj pridobil pri končni hitrosti (če ne bo omejena). Pospešek pa se verjetno ne bo spustil pod  5,5 s do 100 km/h.

So pa pri Seatu dodelali zunanjost, ki bo na voljo v treh barvah, ter dodali aerodinamične karoserijske dele iz ogljikovih vlaken – spojlerski odbijač je večji, razširili so blatnike, dodali razširitve pragov, zadnji difuzor, … V notranjsoti je precej dragocene alkantare, na volanu in prestavni ročici na primer, in ogljikovih vlaken. Hkrati so inženirji nekoliko dodelali nastavitve DCC sistema blaženja, nekaj širiši je prednji kolotek, serijski pa je Brembov zavorni sistem pod novimi platišči velikosti 19 palcev. Prvi kupci bodo lahko dobili najhitrejši serijski Seat vseh časov, ki bo uradno predstavljen na salonu IAA že letos jeseni, cena pa še ni znana.