M3 CS s shujševalno kuro in željo po dirkališču, 20 dodatnimi kilovati ter 50 Nm več navora stotico doseže v 3,7 sekundah 

Trilitrski TwinPower turbo šestvaljnik sedaj razvije 337 kW (453 KM) ter 600 Nm največjega navora, kar je dovolj, da napredek seveda ni več zanemarljiv. Višja je tudi najvišja hitrost, a še vedno omejena na 280 km/h. Motor sodeluje s sedemstopenjskim M samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.

50 kilogramov v primerjavi z osnovnim modelom so privarčevali z uporabo plastike, okrepljene z ogljikovimi vlakni. Material je uporabljen po celotni karoseriji, predvsem pa na pokrovu motorja in strehi. Pravijo, da so s tem avtomobilu znižali tudi težišče. Med tehnične dodatke spadajo prilagodljivo blaženje ter aktivni diferencial z oznako M, pa tudi zadnji difuzor iz M4 GTS.

M3 CS so seveda že preizkusili na Nurburgringu, kjer je dosegel čas, identičen tistemu, ki ga je postavil Porsche 911 Turbo: 7 minut in 38 sekund. Če dosežek postavimo v nadaljno perspektivo – enak čas je na primer dosegel tudi Lexus LFA.