Šesta generacija popularnega Volkswagnovega Pola je sedaj večja in prostornejša, prvič tudi z motorjem na stisnjen zemeljski plin

Predstavitev malčka v velemestu kot je nemška prestolnica je povsem logična odločitev avtomobilskega proizvajalca iz Wolfsburga. Ne le zato, ker je to metropola, tudi zato, ker se v podobnih mestnih središčih mali mestni in primestni avtomobili najbolje znajdejo.

In za Volkswagen je Polo tudi izjemno pomemben model, saj so jih doslej po vsem svetu prodali več kot 14 milijonov. In če je bil nekoč bolj zanimiv kot trivratna različica, je v šesto v ospredju kompaktna štirivratna kombilimuzina. Na slavnostni predstavitvi je zanj predsednik uprave znamke Volkswagen, Dr. Herbert Diess, dejal: »Polo je svež in mlad avtomobil. V njem sta združena karizma in tehnologija. Nobeden drug avtomobil v tem razredu ne ponuja toliko prostora. Naštete stvari pomenijo, da je Polo vodilni avtomobil v razredu malih kompaktnih vozil in želimo, da tudi ostane.«

S šesto generacijo je Polo zrasel za 6 centimetrov, sedaj meri v dolžino 405 centimetrov, za skoraj decimeter je daljša tudi medosna razdalja, ki je sedaj že daljša kot pri Golfu 4. Če prtljažnik pri predhodniku pogoltne za 280 litrov prtljage, bo v novega mogoče naložiti še za dodatnih 70 litrov prtljage več. Je tudi sedem centimetrov širši in prav toliko višji, kar zagotavlja tudi več prostornosti v kabini.

Novi Polo ni dobil le prepoznavnih oblikovnih potez od večjega Golfa in Passata, po večjih dveh sorodnikih je podedoval tudi nekaj tehnoloških posebnosti, saj bo lahko opremljen tudi z digitalnim prikazom instrumentne plošče, sistemi povezljivosti (znani iz Golfa) bodo tokrat na voljo tudi v novi generaciji Pola, ki je opremljen s 6,5- ali 8-palčnim osrednjim zaslonom. Bo pa naprodaj tudi posebna različica Beats s 300 Wattov zmogljivim ozvočenjem, prav tako pa bo kasneje pripeljala različica GTI (147 kW/200 KM). Polo je v šesto naredil tudi velik korak naprej glede varnosti, saj bo na voljo s prilagodljivim tempomatom, polsamodejno parkirno asistenco in z drugimi sistemi znanimi iz večjega Golfa.

V večini držav bo prodaja stekla do konca leta z večino načrtovanih agregatov z razponom moči od 48 kW (65 KM) do 110 kW (150 KM). Nekaj kasneje bo prvič na voljo povsem nov litrski agregat (66 kW/90 KM) na stisnjen zemeljski plin, kar je le dokaz, da so se pri Volkswagnu očitno odločilni za razvojno pot motorjev na omenjeni alternativni pogon, ki ga je v izobilju, je energetsko bogatejši ob bencina in okolju bistveno bolj prijazen.