Mali Jeep je doslej vedno prepričal …

Jeep Renegade Limited 1,3 TCT

Novi turbo motor, novi menjalnik in sveža podoba za najmanjšega Jeepa. Sliši se obetavno. Kako pa se kombinacija zares obnese?

fotografije Jure Kralj

Odločno in s številnimi novostmi so začeli letošnje leto pri Jeepu tudi v Sloveniji in prenova najmanjšega Renegada je le ena od teh. Je pa res – najmanjši je tudi najbolj dostopen in zato nanj najbolj računajo, sploh z novim litrskim motorjem. Ampak o tem drugič – 1,3-litrski štirivaljnik je ravno tako nov, povsem motor iz družine Fiat Chrylser, ki s svojimi 151 ‘konji’ pomeni neko srednjo vrednost, hkrati pa najmočnejšo različico bencinskega motorja (kjer je sicer na voljo samo še litrski trivaljnik). Zveni obetavno, skoraj že dinamično …

Tudi šeststopenjski dvosklopčni menjalnik, ki ga je moč dobiti med bencinci le pri tem modelu, je nova pridobitev in gre kar nekako skupaj z obetavnimi številkami tega motorja. Gre torej za sodoben sklop, ki je znan sicer že iz nekaj drugih (sorodnih) modelov in je del sodelovanja med BorgWarnerjem, Fiatom ter znamko MagnetiMarelli.

Sedi se sproščeno, dobro, preglednost naprej je seveda vzorna; ergonomija, pa tudi izdelava sta na visoki ravni.

Renegade mi je bil vseskozi simpatičen model, tudi pred osvežitvijo, zelo namensko oblikovan, samosvoj, oglat, visok, hkrati pa ravno zato tudi prostoren za svoje dimenzije (4,24 m), tako da ima voznik vedno tisti prijeten občutek, da sedi v večjem avtomobilu. Običajno je sicer obratno, tukaj pač ne. Kar je bistvo. No, prtljažnik je sicer zelo povprečen, ampak … Spremembe v notranjosti so bolj ali manj kozmetične narave, razen seveda novih multimedijskih naprav z večjimi zasloni in zrcaljenjem vsebin. O počutju in ergonomiji ni kaj veliko razpredati; sedi se prijetno visoko, sedalni del je prijazno dolg (da podpira stegna) in sedeži so sploh udobni, z električno vodeno podporo ledvenega dela.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Matjaž Korošak

TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.332 ccm, turbo CO2 g/km Moč 111 kW (151 KM) pri 5.000 vrt./min Navor 270 Nm pri 1.850 vrt./min Zmogljivosti 9,4 s (0–100 km/h), 196 km/h Teža 1.395 kg (80 kW/tono) Osnovna cena 26.390 EUR
Večno sveža oblika
Prostornost
Ergonomija
Lega na cesti
Počasen in obotavljajoč menjalnik
Neodziven motor
3
EVO OCENA
More Stories
Tipični predstavnik visoke italijanske mode