Končno spet zanimiva Toyota

Toyota Corolla 2,0 HSD e-CVT

Poznavalski adrenalinski zanesenjaki najbrž dvomijo, da znajo pri Toyoti (še) narediti avtomobil s športnim predznakom. Toda nova Corolla dokazuje, da je mogoča tudi harmonija zelo spodobne vozne dinamike in sodobne hibridne tehnologije

fotografije Klara Kulovec

Zdaj se vidi, kaj pomenijo skoraj preroške besede prvga moža Toyote, ki je pred kratkim napovedal, da pri tej znamki ne bo več dolgočasnih avtomobilov. Očitno je bilo tudi Aikidu Toyodi dovolj anemičnega zunanjega oblikovanja, stihijske notranje arhitekture in premalo izrazitih voznih lastnosti. Pred svojimi razvojniki je udaril po mizi in od njih zahteval sveže ideje.

Eden od prvih rezultatov se zrcali v podobi nove generacije Corolle, ki ima v Toyotini družini poseben status. Krojači avtomobilske pločevine so si tokrat dovolili nadpovprečno veliko drznosti, ki jo izražata predvsem agresiven srednji del z žrelasto režo hladilnika in stisnjenimi žarometi ter športno nabit zadek z masivnim odbijačem in spojlerjem na vrhu prtljažnih vrat. Že na hitro se Corolla loči od zadržanega VW Golfa, športno dinamičnega Forda Focusa, zmehčanega Peugeota 308 ali neizrazite Opel Astre.

Pogled na zadek razkriva, da so se oblikovalci lahko v dobršni meri sprostili in dali duška svoji domišljiji.

Še bolj to velja za pogonsko tehniko, kajti najzmogljivejša Corolla ima kombinacijo atmosferskega bencinskega in sinhronega električnega motorja. Če je v bateriji dovolj elektrike, se ob zagonu bencinski sprva sploh ne zažene, ko samo z elektriko ne gre več, je njegov start zvočno komaj zaznaven. Inženirji so temu dvolitrskemu štirivaljniku lepo zadušili zvok in skoraj sem si zaželel kakšen dodaten decibel grgrajoče polnokrvnosti.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 84)

Matjaž Gregorič

Toyota Corolla 2,0 HSD e-CVT
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, bencinski in električni sinhroni CO2 85 g/km Moč 112 kW (152 KM) pri 3.750 vrt./min + 80 kW (109 KM) Sistemska moč 132 kW (180 KM) Navor 190 Nm pri 4.400 vrt./min + 202 Nm Zmogljivosti 7,9 s (0-100 km/h), 225 km/h Teža 1.551 kg (85 kW/tono) Cena 29.100 EUR
+
Končno Toyota zanimivega videza
-
Prostornost glede na zunanje mere celote
3.5
EVO OCENA