GR HV je na žalost vendarle samo koncept, toda pri Toyoti očitno želijo hibridno tehnologijo povezati z vozno dinamiko in – športnostjo

Jasno je, da je koncept nastajal na mehaniki Toyota GT86, zato tudi podobne mere in zadnji pogon, le z zunanjostjo so se oblikovalci malo poigrali, da bi dobil avtomobil nekaj oblikovalskih podobnosti z najhitrejšim Toyotinim hibridom TS050 (zadek, difuzor, žarometi,…). Gre seveda za dirkalnik v prvenstvu WEC, ki ima s serijskim modelom tako malo skupnega, kot ga ima koncept GR HV s serijskim avtomobilom.

Pri Toyoti bodo verjetno več povedali, ko bo koncept uradno predstavljen na salonu v Tokiju 25.10., do takrat pa so s podatki precej skopi. Dvoseda poganja hibridni sklop namečen spredaj, baterija je nameščena v dnu, pod sedežema, dolžina pa znaša skoraj 4,4 metre. In to je vse – razen ene tehnične posebnosti. Inženirji so namreč ob samodejnosti, ki je običajna v Toyotinih hibridih (brezstopenjski menjalnik eCVT), dodali še prestavno ročico. Voznik lahko tako s pritiskom na posebno stikalo izbere možnost ročnega pretikanja. Seveda gre najverjetneje za simulacijo dela ročnega menjalnika z navideznimi (vnaprej določenimi oziroma programiranimi) ‘prestavami’ v brezstopenjskem menjalniku.  Toda, kot rečeno – počakajmo na več podatkov.

Posebnost GR HV S je tudi targa streha, s katero želi Toyota potegniti nekatere zgodovinske vzporednice z modelom Sport 800 GT iz konca sedemdestih let. Zanimivo – ta model je bil tudi prvi Toyotin hibrid, saj je plinska turbina poganjala eektrični generator, ki je potem poganjal majhen dvosed. Tokrat Toyota verjetno ne bo presenetila s plinsko turbino, zato pa je moč pričakovati vsaj najavo športnejše izvedenke GT86 z oznako GR, morda pa je to tudi samo najava za Targa verzijo, sploh glede na zrela leta modela GT86 (in Subarujeve izvedenke BRZ).

Seveda pa bi bilo še kako zanimivo končno videti, do kod si pravzaprav upajo japonski zelo tradicionalni japonski inženirji s hibridno tehnologijo.