Vsekakor je 308-ica avtomobil, ki je v Peugeotovi gami avtomobilov ob svojem prihodu napovedal svežino, ki jo nadaljujejo večji modeli. Sedaj je dočakal prenovo, četudi je oblikovno zanimiv že od svojega prihoda na trg.

Prednja maska z odbijačem je še bolj vpadljiva, hišni emblem pa še toliko bolj izrazit. Spremenjen je tudi pokrov motorja, žarometa sta opremljena z led tehnologijo. Za še bolj pomembno novost pa velja osemstopenjski samodejni menjalnik v kombinaciji z najmočnejšim turbodizelskim motorjem z oznako 180, ki z odzivnostjo želi prepričati zahtevnejše kupce. Še učinkovitejše je izgorevanje pri bencinskem trivaljniku z oznako pure tech 130, ta je sedaj okolju prijaznejši nekoliko varčnejši. Je pa 308-ica prvi model iz koncerna PSA z novim štirivaljnim dizlom blueHDi 130 s patetntirano geometrijo zgorevalne komore, za še več učinkovitosti poskrbi tudi sistem selektivne katalitične redukcije nameščen bliže motorju za sprožitev naknadne obdelave izpušnih plinov.

Kupci prenovljenega leva bodo dobili tše posodobljen osrednji zaslon na dotik, kamera zadaj sedaj zajame kot 180 stopinj in zmore oceniti tudi potreben prostor za samodejno parkiranje. Prav tako je 308 sedaj opremljen z najsodobnejšimi sistemi varnostne opreme, v katerem ne manjka samodejno zaviranje v sili, opozorilnik nenamernega menjavanja voznega pasu, niti prilagodljiv tempomat.

Peugeot bo kot takšen zagotovo prepričljivejši, tudi za slovenskega kupca. V lanskem letu je namreč Peugeotov adut spodnjega srednjega razreda pri nas našel 685 lastnikov, kar pomeni deveto mesto v svojem avtomobilskem razredu. Z novostmi, ki jih prinaša ob prenovi, pa bo morda našel še kakšnega kupca več.