Sian je najmočnejši in najhitrejši Lamborghini v zgodovini, prvi Lambo s hibridnim pogonom in prvi hibrid s kondenzatorjem namesto baterij

Pri Lamborghiniju so razkrili model Sian, narejen na osnovi Aventadorja, v katerem bodo prvič uporabili hibridni pogonski sklop. Izdelali bodo 63 primerkov, v hišni modelni hierarhiji pa bo postavljen nad Aventadorja SVJ. To sicer še nikakor ne pomeni konca Lamborghinijevega pošastnega atmosferskega V12 motorja. Njegovemu prepoznavnemu zvoku se niti v tem primeru ne bo mogoče izogniti, saj je elektrika tukaj “le” v pomoč odzivnosti ter pri vzvratni vožnji in parkiranju. Povsem električnega režima vožnje ni. Električni motor pa bo premagoval tudi luknje med prestavljanjem navzgor in omilil trzanje pri pospeševanju. Tudi Sian ima namreč samodejni menjalnik z eno sklopko, kar pomeni, da je lahko prestavljanje pri močnem pospeševanju precej brutalna izkušnja.

Električni motor je nameščen v menjalniku in neposredno povezan z gnanimi kolesi. Posebnost pa je tudi v tem, da sistem ne shranjuje energije v sklop baterij, ampak s pomočjo superkondenzatorja. Kondenzatorji so lažji in lahko hitreje shranijo ali sprostijo električno energijo, ne zmorejo ga pa učinkovito hraniti v daljšem obdobju. Pri Lamborghiniju pravijo, da bo lahko Sian napolnil kapacitete že ob enem zaviranju. Zelo verjetno bo tovrstno tehnologijo uporabil tudi kateri izmed prihajajočih Lamborghinijevih modelov.

Pogonski sklop zmore skupaj 602 kW (819 KM) moči, kar pomeni, da je Sian najmočnejši Lamborghini vseh časov. Posodobljeni 6,5-litrski atmosferski V12 motor zmore 577 kW (785 KM), električni motor pa doda še 25 kW (34 KM). Do 100 km/h bo Sian pospešil v 2,8 sekundah (toliko kot Aventador SVJ), občutno hitreje pa bo zaradi boljšega izkoristka med prestavljanjem pospeševal med 70 in 120 km/h, kar je 1,2 sekunde hitreje od Aventadorja SVJ. Končna hitrost znaša preko 350 km/h.

Pri Lamborghiniju pravijo, da se Sian s futurističnostjo podobe zgleduje po Countachu, k temu pa dodaja sodobne in svojstvene aerodinamične elemente. Na boku je vidna linija slavnega oblikovalca Marcella Gandinija, tu so legendarni elementi v obliki črke Y (zračniki in luči), na zadku pa prepoznavne šestkotne luči. Notranjost je kombinacija Aventadorjeve razporeditve z zaslonom novega Huracana EVO, sicer pa je v primerjavi z zunanjostjo manj kompleksna.