Bolj nov, kot prenovljen

Land Rover Discovery Sport R-Dynamic S 2.0 TD4

V preteklem letu je Discovery Sport doživel tako temeljito prenovo, da se lahko vprašamo, ali ne gre celo za nov avto

fotografije Jure Kralj

Pri Land Roverju so Discoveryja Sport postavili na dodelano platformo modela Evoque, prenovili so motorje, dodali devetstopenjski menjalnik in hibridne pogone. S to platformo je namreč Discovery Sport za 13 odstotkov čvrstejši, po novem lahko lastnik nanj obesi tudi 21 palcev velika platišča. Glede dolžine in medosne razdalje ni občutnejših sprememb, od tal je oddaljen za 21 centimetrov, kar še zagotavlja tudi vožnjo po slabo prevoznih kolovozih ali po ne prezahtevnem brezpotju. 

No, oznaka Sport vseeno jasno pove, da je ta različica Discoveryja bolj primerna za urbana okolja, dolge avtocestne ravnine, družinsko in poslovno uporabo. Navsezadnje je to nekakšna kupejevska različica večjega Discoveryja. Predvsem pa razvaja s širino v ramenskem delu kabine in z odmerjenim prostorom za noge potnikov zadaj. Sport namreč meri v dolžino 460 centimetrov, kar ni nič posebnega, a za doplačilo omogoča tudi sedem sedežev. Sedežema spredaj pa manjka nekaj tiste temeljite ergonomije, oprijemljivosti.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 86)

Sebastijan Zorenč

Preberite tudi
Še vedno klen in robusten