Le Mans … in potem domov

Pri znamki Glickenhaus pripravljajo novega hiperšportnika, ki bi lahko odpeljal 24-urno dirko v Le Mansu in vas potem odpeljal domov

Avtomobil torej, ki lahko zmaga na legendarni dirki 24 ur Le Mansa, po dirki pa se lahko z njim zapeljete na večerjo v Pariz. Tako nekako Jim Glickenhaus razlaga svojo filozofijo, ki stoji za snovanjem modela, ki bo leta 2020 štartal v prvenstvu WEC. To je Scuderia Glickenhaus 007.

Avtomobil so zasnovali na novih pravilih organizacij ACO in FIA za prvenstvo v vztrajnostnih dirkah WEC, in sicer za kraljevski razred LMP1, ki jih morajo sicer še finalizirati. To je kategorija, za katero organizator trdi, da bo vključevala tako superšportnike kot hiperšportnike, luksuzne modele GT in celo konceptne avtomobile. Glavna razlika med novo kategorijo in starimi prototipi je posebnost njihove oblike, saj bo imel vsak avtomobil svojo specifično zasnovo, obliko, s katero bo povezan s serijskim modelom, namesto elegantnih aerodinamičnih potez pokrite formule, ki je nastala izključno v vetrovniku.

Glickenhaus 007 bi lahko poganjal Chevroletov motor V8, hkrati pa bo imel vgrajen sistem KERS na prednji osi. SCG bo izdelal tudi številčno omejeno serijo zgolj cestno legalnih modelov 007.

Pravila sicer pravijo, da bo moral vsak dirkalnik imeti tudi hibridni pogonski sklop, ki bo gnal prednji kolesi (KERS). Večji proizvajalci bodo lahko sami pripravili in konstruirali sistem, ki jim bo ustrezal, za manjše privatnike pa bo na voljo tudi enotni hibridni sklop. Pri Scuderii Glickenhaus še čakajo na zadnjo različico pravil, da se bodo lahko odločili, katera smer hibridnega pogona bo zanje pravšnja.

Bodo pa nova pravila zelo striktna predvsem pri znesku, ki ga bo lahko posamezna ekipa zapravila za dirkalnik in njegov razvoj. Proračun ekipe bo tako zamrznjen pri 20 milijonih evrov na sezono, s tem da so pri SCG že zaprli proračun za prvo leto s svojimi sponzorji.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 81)

More Stories
Q8 je Audijev odgovor na BMW X6