Nova limuzinska Honda Civic ima oznako grand – z razlogom ali vsaj zaradi velikega prtljažnika

Doslej štirivratna Honda Civic ni imela posebne oznake, sem in tja so ji rekli sedan, prvo generacijo so postavili na ceste že leta 1988 let, še petnajst let pa je starejši »originalni« Civic s tremi vrati.

Grand je s 4,65 metra dolžine devet centimetrov daljši od še povsem sveže petvratne karoserijske različice. Limuzinski zadek je presenetljivo všečen, saj s strani sploh ni videti, da gre za štirivratno limuzino, ampak bolj za kakšen limuzinski kupe. No, saj od Honde menda ni pričakovati kaj drugega kot športnost, čeprav je pri tem avtomobilu eden glavnih adutov prostoren prtljažnik. Vanj gre namreč razveseljivih 519 litrov prtljage, kar je celo več kot v številko večjega Accorda, torej ima Grand lahko tudi status družinskega avtomobila.

Civic Grand ima 60 litrov večji prtljažnik kot prejšnji in 52 litrov večjega kot zadnji Accord.

Notranje okolje je seveda dinamično kot je pri vseh modelih Civica v navadi že od predprejšnje generacije, znižan položaj vozniškega sedeža hoče narediti vtis, da se avtomobil in voznik zlivata v eno. Trenutno se pod motornim pokrovom vrti samo en motor, 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s 134 kilovati (182 KM) pri 5.500 vrtljajih in najvišjim navorom 240 Nm, ki ga voznik lahko izkoristi v območju med 1.900 in 5.000 vrtljaji. Civic Grand doseže najvišjo hitrost spodobnih 210 kilometrov, kadar je motor povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in okroglih 200 kilometrov na uro, ko za prenos skrbi samodejni CVT. Nekaj malega razlike je tudi pri pospeških, ki se gibljejo med 8,1 (CVT) in 8,6 sekunde z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro. Limuzina za 100 kilometrov poti v povprečju porabi med 7,4 (ročni menjalnik) in 7,8 litra bencina na 100 kilometrov. Za tiste, ki radi vozijo varčno in hkrati dinamično pri Hondi pripravljajo nov dizelski motor, ki bo nared prihodnje leto, a še ne govorijo kakšno gibno prostornino in koliko moči bo imel.