Pri BMW-ju so predstavili M8 in M8 Competition, ki zasedata vrh bavarske ponudbe. V kupejevski in kabrio različici, kasneje se jima bo pridružil še Gran Coupe

Motor si je M8 sposodil pri M5 – 4,4-litrski dvojno prisilno polnjeni V8 tudi tukaj zmore 441 kW (600 KM) moči in 750 Nm največjega navora. V različici Competition pa še 19 kW več (460 kW, 625 KM). M8 Coupe do 100 km/h pospeši v 3,3 sekundah (Convertible v 3,4 sekundah), par z oznako Competition pa ta čas oklesti za desetinko (3,3 oz. 3,4 sekunde). Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h, M Driver’s paket pa ta mejnik prestavi na 305 km/h. Moč se prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika M Steptronic in aktivnega M diferenciala na vsa štiri kolesa (M xDrive) s težnjo proti zadku. Kot pri M5, pa je tudi tukaj sprednji par koles mogoče izklopiti in učinkovito uničiti pnevmatike zadaj. Tu je tudi nastavitev vožnje M Dynamic, ki dovoljuje večjo stopnjo zdrsa koles in obljublja športno vožnjo z nadzorovanim drsenjem skozi ovinke.

M Sport vzmetenje je seveda serijsko, prav tako prilagodljivi blažilci. Tudi gibanje koles je lastno avtomobilom divizije M. Na zadnji osi je sicer večtočkovno vpetje, spredaj pa so dvojna trikotna vodila. Avtomobil so dodatno učvrstili dodali trše stabilizatorje, trše vpetje motorja, togost sprednjega dela pa izboljšali z dodatni oporniki in ploščo pod motorjem. Serijsko M Servotronic krmiljenje pa ima variabilno športno razmerje. Zanimiv pa je tudi zavorni sistem, ne glede na izbiro opcijskih keramičnih zavor, ki spreminja trdoto pedala. Integrirali so funkcije aktivacije, ojačevanja in upravljanja zavor. Trdoto pedala sproži električni aktuator, zato bi naj bil občutek na pedalu vedno optimalen, poseganje sistema za nadzor stabilnosti pa hitrejše in natančnejše. Voznik lahko tudi izbira med udobnejšim ali športnejšim občutkom zavornega pedala.

M8 je sicer 5 mm širši od osnovnih različic serije 8 na račun širšega koloteka spredaj. Dodali so nekaj karbonskih kozmetičnih elementov in povečali odprtino za povečan pretok zraka, ki ga potrebuje V8. Zadaj so štirje zaključki izpušnih cevi (menda resnični) in ozek karbonski spojler. Dodatki v notranjosti so podobni tistim iz M5.

Predstavitev tretje karoserijske različice serije 8 – štirivratnega Gran Coupeja – je prav tako pred vrati. Glede na to, da so ga avtomobilistični paparaci že ujeli med testiranjem na Nürburgringu, pa bo prav kmalu sledil še zadnji košček sestavljanke, ki smo ga v konceptni obliki že videli – M8 Gran Coupe.