4kolesa

Megane RS močnejši!

Prenova se seveda ne bo dotaknila le R.S.-a, pač pa cele palete, hkrati bo prvič na voljo tudi priključni hibrid   

Pri Renaultu so pripravili tudi prenovo Megana za srednje življenjsko obdobje, kjer so največ mehanskih sprememb namenili kar – najmočnejšemu. Poslej bo namreč R.S. poganjal 1,8 litrski štirivaljnik, ki se je doslej vrtel samo v verziji Trophy. Ta motor namreč zmore 220 kW (300 KM) ter 400 oziroma kar 420 nm navora, če je opremljen z menjalnikom EDC (dvosklopčni). Polsej bo ta dva modela ločilo le podvozje Cup serijsko za Trophy (mehanska zapora diferencial Torsen®, podvozje ima za 25 oziroma 30 odstotkov trše blažilnike in vzmeti, ter za 10 odstotkov bolj tog stabilizator). Poleg tega bo dobil tudi možnost nadzora glasnosti izpuha s posebnim ventilom.

Sicer pa bo tudi R.S., ki predstavlja vrh ponudbe deležen ostalih nadgradenj in sprememb, kot jih bodo tudi ostali iz serije. Oblikovalci so tako nekoliko predrugačili odbijač za boljšo aerodinamiko, maska je zdaj globja (z možnostjo kromiranih vstavkov), žarometi imajo LED svetila, meglenke imajo kromiran rob, … Tudi zadnje luči imajo LED svetila, smerniki so aktivni, blatniki so izrazitejši.

Digitalizacija je dosegla tudi ta model – klasične merilnike bo zamenjal digitalni TFT zaslon velikosti 10,2 palca, osrednji zaslon pa bo moč naročiti v dveh verzijah – 7 ali 9 palcev ter povezljivostjo, ki jo zagotavlja sistem EasyLink.

Poslej bo moč Megana naročiti  tudi v prikljčnohibridni verziji E-Tech, ki zmore 118 kW (160 KM) s pomočjo 1,6 litrskega motorja in dveh e-agregatov. Z akumulatorjem z zmogljivostjo 9,8 kWh (400V) ponuja doseg do 50 kilometrov v mešanem ciklu (WLTP*) in do 65 kilometrov v mestnem ciklu (WLTP* City) brez uporabe termičnega motorja. Drugi motorji ostajajo v ponudbi, dodali pa so novo verzijo 1,3 litrskega TCe motorja s 74 kW (100 KM), do konca leta pa bi naj dobil še 1.0 TCe motor s 88 kW (120 KM).

Preberite tudi
“Dvolitrska Supra je bolje vodljiva”