Neizprosen od A do B

Mercedes AMG A35

Novi AMG A35 s svojimi 225 kilovati (306 KM) in štirikolesnim pogonom predstavlja resno grožnjo Golfu R

Uspeh vliva zaupanje, kar se v tem primeru čuti že po slabih 500 metrih vožnje. AMG je precej vložil v razvoj tega modela, za kar obstaja preprost razlog: A45 in vse njegove variacije (CLA in GLA z enakim pogonskim sklopom) so se prodajale za med, skoraj dvakrat toliko, kot so v Affalterbachu s strahom predvidevali, saj so sprva na te modele gledali kot na neke vrste degradacijo znamke v smislu večje cenovne dostopnosti. A zgodilo se je prav nasprotno – A45 je v tem segmentu postavil letvico zmogljivosti in cenovne dostopnosti zelo visoko. In sedaj je tukaj novi A35, zasnovan na četrti generaciji razreda A, ravno prav oborožen (roko na srce, 400 konjev v takšnem avtomobilu si le redkokdo na tem svetu dejansko želi) za spopad s svojim zagotovo največjim (in bolj dostopnim) tekmecem iz Wolfsburga, Golfom R. Nekoliko pozneje bo luč sveta ugledal tudi novi A45, ki bo tisto imaginarno letvico zmogljivosti in cene zagotovo ponovno pomaknil višje.

Ko tako razmišljam o novem A35, se mi zdi, do so pri novi generaciji AMG-jev uporabili vse tiste prave komponente brez pregrešno dragega in zmogljivega agregata. To pa zato, ker so kot osnovo za A35 vzeli kar različico motorja z oznako M260, ki ga lahko najdemo v navadnem A250, in ne tiste z oznako M133, ki je poganjala A45 (ta bo predelan zagotovo našel svoj prostor pod pokrovom novega A45).

A35 stoji na posebej zanj narejenih pnevmatikah Pirelli P Zero, zavorni diski 350 mm spredaj in 330 mm zadaj pa so sposojeni od A45.

Nov je turbinski polnilnik z dvojno vetrnico, nov je tudi hladilnik polnilnega zraka (intercooler), ki tukaj deluje po principu zrak–voda, medtem ko v navadnem A-ju to deluje po principu zrak–zrak. Prav tako je za potrebe novega A35 nekoliko predelan tudi celoten sistem hlajenja. To posledično zagotavlja 225 kilovatov (306 KM) in 400 njutonmetrov navora. Če pomislim, da so pri Golfu zaradi WLTP-ja nekoliko znižali deklarirano moč motorja, potem je A35 prvo bitko dobil, še preden sem sploh zagnal motor.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 82)

Adam Towler

Mercedes AMG A35
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.991 ccm, turbo Moč 225 kW (306 KM) pri 5.800 vrt./min Navor 400 Nm med 3.000 in 4.000 vrt./min Teža 1.555 kg (147 kW/200 KM na tono) 0–100km/h 4,7 s Hitrost 250 km/h Cena 46.380 EUR
Naglost
Oprijem
Zavore
Faktor zabave
Kakovost vožnje na naših cestah je trenutno neznanka
Odzivnost menjalnika
Cena
4
EVO OCENA