Nepričakovano dinamičen

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe

Zmogljivi športni terenec, ki misli, da je športni kompaktnež, je dobrodošla konkurenca Porscheju in Alfi Romeo

Audi ima A5, S5 in RS5 v različicah Sportback, BMW pa serijo 4 Gran Coupe. No, če si vendarle zaželite razred C v petvratni izvedbi, ki ni limuzina, potem morate pri Mercedesu poseči v ponudbo športnih terencev. Če ste še bolj zahtevni in merite na športnost, ki jo ponuja RS5 Sportback, potem vam lahko pri znamki iz Stuttgarta ponudijo model z oznako GLC 63 S Coupe, kot je tale na testu. Za vsega 128.492 evrov oziroma skoraj 150 tisočakov, če premore opremo testnega vozila.

Ob tem oznaka 63 pomeni, da gre za verjetno najbolj pogosto uporabljan motor v avtomobilski zgodovini, če seveda izvzamem Volkswagnov prisilno polnjeni dvolitrski stroj. V GLC-ju 63 z dodatno oznako S zmore 375 kW (510 KM) in 700 Nm navora, ki se na vsa kolesa prenaša preko hišnega devetstopenjskega samodejnega menjalnika Speedshift MCT.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 80)

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe
TEHNIČNI PODATKI
Motor V8, 3.982 ccm, twin-turbo Moč 375 kW (510 KM) od 5.500 do 6.250 vrt./min Navor 700 Nm od 1.750 do 4.500 vrt./min Teža 1.945 kg (193 kW/tono) 0–100 km/h 3,8 s Hitrost 280 km/h Cena 128.492 EUR
Nepričakovana dinamičnost
Nevprašljive zmogljivosti
Manjkata mu osredotočenost in prilagodljivost
4
EVO OCENA