Mercedes-Benz razreda B
Mercedes-Benz razred B

Manj velikoprostorskosti, več…

Mercedes-Benz B 180 d 7 G DCT

Večji, ampak vseeno bližnji sorodnik razreda A. Nova generacija je vendarle (in na srečo) manj velikoprostorsko zasnovana. Z več volje do vožnje

V prvi generaciji je bil ta model za moj okus vse preveč kombijevsko zasnovan, pravzaprav celo velikoprostorsko, z ne prav spretno ujetimi proporci … Sicer so ga kupci – vsaj pri nas – menda vzljubili, toda to bi prej pripisal ugodni ceni, s katero je bil B nekaj časa najbolj ugoden Mercedes, kot pa vsem njegovim (ostalim) odlikam.

Novi razred B je izgubil nekaj kombijevske, da ne rečem velikoprostorske oblike. Kar je dobro.

Zdaj se je mnogo tega spremenilo. B je izgubil nekaj svoje identitete, postal je bolj podoben nosilcu serije, razredu A, kar je zaradi dinamične podobe lahko samo dobro. Tudi pogled z boka pokaže več skladnosti, čeravno je novinec le za nekaj centimetrov daljši – pravzaprav za skoraj tri, pa ti centimetri in daljše medosje popravijo izgled. Osebno mi je A še vedno bližje, toda praktične prostornosti mu vendarle ne gre oporekati, saj je avto zdaj dolg 4,42 metra in tako polnopraven predstavnik spodnjega srednjega razreda (ki je pravzaprav že bolj na zgornji meji). Prostornost je torej ostala, ampak občutiti jo je moč bolj od znotraj, kar je v redu, velikoprostorskosti pa so se znebili. Ker je itak nihče več noče. No, ni čisto tako – B bo namreč dobil tudi vzdolžno pomično zadnjo klop, da se bo lastnik lahko sam odločil, komu bo dal prednost (prtljagi ali potnikom). Tudi zato, ker je prtljažnik nekaj litrov izgubil … Brez skrbi, s 455 litri je to le kozmetične narave.

Ta kompaktni model še bolj kot ostali navduši s samosvojo notranjostjo, ki je zaščitni znak Mercedesa. V pozitivnem smislu, seveda. Izdelava, materiali, izgled … in seveda homogena celota vsega vozniku v vsakem trenutku jasno kaže, da je v – Mercedesu. Kar je seveda čisto v redu. Ampak za kar nekaj tega je treba seveda doplačati, kot na primer paket AMG, ki resda spremeni tudi zunanjo podobo in pomeni nekaj priboljškov v notranjosti, kot na primer dobre športne sedeže, ki so nastavljivi po višini ter po naklonu sedalnega dela, odlično držijo telo v zavoju in hkrati učinkovito podpirajo stegna na daljši vožnji.

Če je proračun dovolj visok, je notranjost razreda B na ravni, ki je konkurenti trenutno ne morejo doseči.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Matjaž Korošak

TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.332, ccm, turbodizel CO2 128 g/km Moč 100 kW (136 KM) pri 5.500 vrt./min Navor 200 Nm pri 1.460 vrt./min Zmogljivosti 9 s (0–100 km/h), 212 km/h Teža 1.405 kg ( kW/tono) Osnovna cena 28.410 EUR
Odlična ergonomija
Vrhunska izdelava in oprema
Suverena lega
Obotavljiv menjalnik
Omejena sposobnost blaženja
Motor ne dosega podvozja
3.5
EVO OCENA
More Stories
Zmogljivejša Octavia RS