4kolesa

Eleganten na sliki, na cesti pa…

Mercedes-Benz CLA Coupe 220 AMG Line

Da je eleganten, je mogoče presoditi tudi s slike. Pa ponuja tudi dovolj vozne dinamike, ki ji v naši reviji dajem prednost pred eleganco?

fotografije Jure Kralj

Če tej arhitekturi in pojavi dodate še mat sivo barvo, ne potrebujete CLS-a ali GT-ja, da bi se obračali za vami. CLA je kompromis med eleganco in športnostjo, sodobnostjo in izzivalnostjo.

Tudi v notranjosti navdušuje, še toliko bolj, če je veliko od 25 tisočakov dodatne opreme vidno tudi očem. Oba prednja sedeža sta posrečena zmes športnosti in udobja, volanski obroč izdatno nastavljiv, ne manjka niti sistem za izbiro voznih programov. Ker smo v reviji Evo glede dinamičnosti pikolovski, je že treba povedati, da program Sport ne ponuja nastavitve podvozja, pač pa le motorja, volanskega mehanizma in menjalnika. Pri paketu opreme AMG Line je namreč podvozje že nižje na račun centimeter krajših in trših vzmeti in njim prilagojenih blažilcev.

Čeprav podvozje na grbinah ne razbija, niti avtomobil ne poskakuje, pa je na slabem asfaltu le čutiti manj prijetne tresljaje in krajši hod blažilcev. Vrh spleta mehanike pa predstavlja dvolitrski štirivaljnik, ki kljub prisilnemu polnjenju kaže voljo do lahkotnega vrtenja, hkrati pa podaja svojo moč energično. Turboluknja je komaj opazna, v programu Sport pa se neizrazit zvok prelevi v baritonsko brundanje, ki je prej podobno osemvaljniku kot športnemu štirivaljniku. Pri približno pet tisoč vrtljajih se znova spreobrne, tokrat v zvok, značilen za bencinske šestvaljnike.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 85)

Sebastijan Zorenč

Mercedes-Benz CLA Coupe 220 AMG Line
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.991, turbo CO2 143 g/km Moč 140 kW (190 KM) pri 5.500 vrt./min. Navor 300 Nm pri 1.800 vrt./min. Zmogljivosti 7 s (0-100 km/h), 241 km/h Teža 1.490 kg (94 kW na tono) Cena 35.800 evrov
+
kompromis med udobjem in športnostjo
-
cene dodatkov
zavore
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Po okusu zadržanih voznikov