Najbolj seksi Mercedes?

Mercedes-Benz CLS 350d 4Matic

Zagotovo najbolj seksi Mercedes, ki pa želi ponuditi še kaj več kot le zapeljiv stas

fotografije Jure Kralj

Morda res ni športnik v pravem pomenu besede, saj velikemu kupeju z gran turismo geni tudi ni treba biti športnik. Ampak tudi v bolj vsakdanji opravi in z dizelskim strojem je njegovo poslanstvo povsem drugačno od tistega, ki ga morda pričakujete. Novi CLS je preprosto in skladno lep avtomobil, morda še več. Ravno zadnja evolucija oblikovalskega jezika, utelešena v novem CLS-u, namreč predstavlja najbolj skladno in harmonično podobo sodobnega Mercedesa.

Zdi se, kot bi prav novi CLS poosebljal podobo prenovljene znamke Mercedes-Benz.

Očitno je, da je veliki kupe (ki je imel nekoč tudi malce manj uspešno pojavo shooting breaka) šele v tretji generaciji dosegel zrelost in eleganco, ki naj bi jo izžareval prestižni predstavnik razreda gran turismo. Skoraj pet metrov zdaj meri ta model, ki je sicer tehnično bližje razredu E kot S in je tudi na lestvici umeščen tu nekje. In nikar ga ne mešajte s sorodnim, a klasično dvovratnim kupejem razreda E, od katerega je večji. In kakšnih pet tisočakov dražji. Tehnično sta si sicer sorodna in po centimetrih ne tako daleč narazen, ampak zgolj po hitrem pogledu bi rekel, da je med njima vsaj za cel razred razlike. V zavidljivo filigransko izdelani notranjosti pa se zdi, da je tako po obliki, opremi in eleganci bližje razredu S, vključno z volanskim obročem in drsnimi stikali, pa dvojnim zaslonom pod enotnim steklom, upravljalskimi stikali … No, športni sedeži so na srečo bližje zahtevam vozne dinamike – temeljitejši, z izdatno prilagodljivostjo, dolgim sedalnim delom in dovolj izdatno bočno oporo. Z nekaj dodatne opreme ter seveda smislom za podrobnosti je tudi počutje za volanom res blizu razredu S.

Izjemno dodelana notranjost s smislom in ljubeznijo do podrobnosti.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 80)

Matjaž Korošak

Mercedes-Benz CLS 350d 4Matic
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni šestvaljnik, 2.925 ccm, turbodizel CO2 148 g/km Moč 210 kW (286 KM) pri 4.600 vrt./min Navor 600 Nm pri 1.200 vrt./min Zmogljivosti 5,7 s (0–100 km/h), 250 km/h Teža 1.935 kg (108 kW/tono) Cena 78.930 EUR
Skladna oblika
Odličen dizel
Odziven pogon
Hiter, ampak občasno samovoljen samodejni menjalnik
5
EVO OCENA