Koliko je zdaj, ko je tako športen (in eleganten), sploh še ostalo terenskega v njem?

Več in bolje želijo ponuditi odgovorni iz Stuttgarta v segmentu športnih terencev. In zdaj, ko je ML v skladu z novo hišno nomenklaturo dobil novo oznako, je primeren čas tudi za značajsko preobrazbo. Ki je, roko na srce, na pogled še najmanj izrazita, je pa podoba tega dobrohotnega velikana očesu zdaj precej bolj prijazna. In če na seznamu doplačljivih dodatkov odkljukate še nekaj postavk z AMG-jevih polic, potem je, kot bi GLE-ju nadeli športno-elegantno opravo.

Polikanost kakopak sodi k značaju tega mehkega terenca, in če se le spomnim prve generacije, tam s konca devetdesetih prejšnjega stoletja, je to izjemen – zlasti kakovostni – preskok naprej. Ko je oblika v drugo postala všečnejša, je v tretje – spet nekoliko oblikovno nedorečen – prinesel vse, kar je dotlej manjkalo, zdaj pa ob novem imenu v skladu z novo hišno nomenklaturo prinaša vsega več in predvsem vse bolje.

In četudi za obliko ne bo pobiral nagrad, mu sodobnosti ne manjka in tudi spretnosti skrivanja centimetrov ne, saj jih izda šele, ko se znajde ob kakšnem drugem avtomobilu. Že to, da je treba ob vstopanju v zdaj brezhibno urejeno kabino, ki več ne pušča dvomov o kakovosti materialov in izdelave, odločno dvigniti nogo, nakazuje, da se izza odlično oprijemljivega in za ta razred pravzaprav dimenzijsko skromnega – ker gre pač za doplačljivi paket opreme AMG – volanskega obroča gleda malce zviška.

_jkw2519

In spet AMG-jeva prednja sedeža tako odlično podpreta telo, da bi lahko v temle kolosu sedel ure, morda celo dneve … Nekoliko utesnjujoč občutek spredaj je tako še posebej športno vzvišen (zaradi višine in tudi sicer), je pa zadnja klop izdatno prostorna.

A vsekakor se veselim zlasti vožnje, kajti AMG – četudi gre tokrat zgolj za dodatke – vendarle obljublja veliko, ne glede na visoko postavo GLE-ja. Že zagon turbodizelskega šestvaljnika razodene, da so v Stuttgartu kabino temeljito obložili, z nabiranjem kilometrov pa GLE le še potrjuje, da je zvočno vrhunsko zatesnjen. In uživanje v tišini niti ni postavka na sicer bogatem seznamu doplačil, ki ceno tegale nemškega testnika povzpne na vrtoglavih 130 tisočakov! A – kakor koli že – naj se uživanje v vožnji začne.

Več preberite v tiskani izdaji Evo magazina (številka 69)!

 

EVO OCENA
Zvočno udobje, (doplačljiva) prednja sedeža, volanski mehanizem
Poraba
4.0Končna ocena
Ocena bralcev 0 Glasovi