Nadkombi

Mercedes-Benz V 300d 4Matic

Tole je kar ‘nadkombi’ v svojem razredu, vsaj dokler ne bo na trgu resne konkurence z motorjem, močjo in pogonom

fotografije Klara Kulovec

Seveda vas kombiji ali pravilno kombinirana vozila verjetno ne zanimajo najbolj in roke se vam ne zatresejo od s tem povezanimi novicami, kaj šele testi. Ampak kar priznajte – vsake toliko bi verjetno dali marsikaj, da bi lahko s sabo popeljali prtljago, kot jo naložijo otroci, kljuko, da bi v miru pripeli prikolico s kartingom ali z motokros motorjem. Ali pa vanj morda potisnili gorsko kolo (ali dva) in se zapeljali do prvega resnega hriba. Če se zaradi tega ni treba odpovedati vsemu veselju za volanom, še toliko bolje!

Prednji del je povsem prenovljen, pogonska tehnika še bolj. 

Mercedes zdaj, torej po nedavni prenovi, ki se je dotaknila tudi zunanjosti (le poglejte žaromete, odbijač, boke …), ponuja tudi najbolje motorizirano verzijo, ki nadomešča šestvaljnika. Gre za dvolitrskega dizla iz najsodobnejše družine OM654, ki s pomočjo dvojnega prisilnega polnjenja zmore kar 176 kW (240 KM) in še bolj zabavnih 500 njutonmetrov navora (celo 530 pri kratkem nadpritisku). Od prenove naprej je v paketu vedno tudi sodoben devetstopenjski samodejni menjalnik 9G-tronic, vse skupaj pa je mogoče nadgraditi s stalnim štirikolesnim pogonom, ki je glede na zadnji pogon in več kot darežljivi navor več kot priporočljiv (ampak velja skoraj šest tisočakov).

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 85)

Matjaž Korošak

Mercedes-Benz V 300d 4Matic
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.950, turbodizel CO2 179-172 g/km Moč 176 kW (239 KM) pri 4.200 vrt./min. Navor 500 Nm od 1.600 do 2.400 vrt./min. Zmogljivosti 8,6 s (0-100 km/h), 214 km/h Teža 2.220 kg (79 kW/tono) Osnovna cena 59.430 evrov
+
odličen motor in menjalnik
homogeno podvozje
prostornost in obdelava
-
občasno samovoljen menjalnik
kratke grbine mu niso po godu
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Si je 208 zaslužil naslov?