4WD in samodejnost za samo …

Mitsubishi ASX 2,0 MIVEC 4WD

dav

Temeljito prenovljen in z novim bencinskim motorjem, ki stavi na preverjeno zasnovo brez prisilnega polnjenja. In tokrat spet s štirikolesnim pogonom

fotografije Jure Kralj

Mitsubishijev križanec, katerega osnova sega desetletje v preteklost, ima za seboj že nekaj prenov, če se ne motim, je ta že tretja. A hkrati tudi najbolj temeljita. Prednji konec je končno prejel izrazit videz, kot ga premorejo večji hišni terenci. Bolj sodoben je tudi zadek, očitno pa za notranjost ni bilo več toliko časa. 

Takoj je mogoče opaziti poteze, ki so enostavnejše, medtem ko nekateri gumbi jasno kažejo, da so svojo nalogo opravljali tudi v modelih, ki so bili predstavljeni pred ASX-om. Takšen je tisti potovalnega računalnika, ki je še vedno nameščen na armaturni plošči levo od merilnikov. Nerodno in danes redko. Tudi barvni zaslon instrumentne plošče ni ravno tehnološki presežek, vendar je vse ostalo na svojem mestu ter enostavno za upravljanje in pregledno. Ročica samodejnega brezstopenjskega menjalnika je še vedno vpeta v stopničasto vodilo in zahteva resen poteg iz pozicije P v D. Ob tem pa dogajanje spremlja tisti značilni zvok, ko se ročica zaletava ob posamezne stopnice. 

Notranjost jasno kaže sledove let, a premore ASX verjetno najboljši obvolanski ročici menjalnika daleč naokrog – ti sta še zapuščina legendarnega modela Lancer Evolution X.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 86)

Peter Zorenč

Mitsubishi ASX 2,0 MIVEC 4WD
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1998 ccm CO2 108 g/km Moč 110 kW (150 KM) pri 6000 vrt./min. Navor 195 Nm pri 4200 vrt./min. Zmogljivosti 12,2 s (0-100 km/h), 190 km/h Teža 1470 kg (75 kW/tono) Osnovna cena 20.990 evrov
+
preprostost uporabe
cena
-
zmogljivosti
hrupnost ob težjem desnem stopalu
3
EVO OCENA
Preberite tudi
Kam je padel Mazdin as?