Še vedno klen in robusten

Mitsubishi L200 2.2 DI-D

Nov poskus iskanja kompromisov med robustnostjo in terenskimi zmogljivostmi ter eleganco in udobjem na asfaltu

fotografije Klara Kulovec

Ob pogledu na nov, s kromom ozaljšan sprednji del Mitsubishijevega odprtega terenskega dostavnika se poraja vprašanje, ali se tudi temu avtomobilskemu razredu obeta pomehkuženje. A k sreči je njegovo terensko drobovje ostalo kleno in robustno, kajti brezpotja in slabe podeželske ceste so njegovo prvinsko okolje. 

Priključljivi štirikolesni pogon še vedno deluje zanesljivo, zato sem 2,1 težkega orjaka suvereno poganjal skozi ovinke ozke makadamske gorske ceste, kjer so bile sem in tja zaplate slabo spluženega snega. Že samo zadnji pogon ponuja spodobno mero oprijema, ko pa vozniku zaradi terenskih ovir postane vroče, ima na voljo še pomoč terenskega prenosa (s skrajšanimi prestavnimi razmerji) sredinske diferencialne zapore. Plus elektroniko, ki skoraj vzorno skrbi, da vožnja navzdol po strmem in spolzkem pobočju ostaja pod nadzorom.

Novi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik se (kljub manjši moči) brez težav spopada s težo avtomobila, očitam mu le nekaj anemičnosti, ki se izkaže predvsem pri vožnji po asfaltnih cestah. Pogonski stroj se oglasi nekoliko zamolklo, a steče gladko in je precej tišji, kot je bil v predhodniku. Kaže precejšnjo voljo do vrtenja, vendar mu dobršen del energije pobere (udoben) šeststopenjski samodejni menjalnik, ki dovoli tudi upravljanje z ročkama ob volanu. 

Digitalizacija je le na pol prodrla na armaturno ploščo, nič slabega o klasičnih merilnikih, a tudi malo dobrega o komunikacijskem zaslonu.

Brez težnostne obremenitve se L200 na cesti obnaša kot večina tovrstnih avtomobilov, torej z ne prav briljantnim vzdrževanjem smeri pri višjih hitrostih (čeprav moram priznati, da me je izboljšana natančnost volana kar nekoliko presenetila) in z ostrim suvanjem, skoraj poskakovanjem na cestnih grbinah (ki ga je v primerjavi s predhodnikom vseeno manj). Zanimivo je, da so se Mitsubishijevi razvijalci odločili za listnate zadnje vzmeti, a so s tem ustregli tistim, ki ta poltovornjak uporabljajo pretežno za delovne naloge. 

Ne nazadnje ne gre spregledati, da je L200 zdaj lahko oborožen z večino asistenčne elektronike, ki jo imajo osebni avtomobili. V potniški kabini in za volanom sicer ni dramatičnih sprememb. Merilniki so še vedno dokaj klasični, osrednji komunikacijski zaslon z navigacijo spada v polpreteklo digitalno dobo, prednji sedeži so opazno boljši, na zadnjih sedežih s pokončnim naslonskim delom primanjkuje nekaj centimetrov za boljše potniško udobje. 

Matjaž Gregorič

Mitsubishi L200 2.2 DI-D
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 2268 ccm, turbodizelski CO2 254 g/km Moč 110 kW (150 KM) pri 3.500 vrt./min. Navor 400 Nm pri 1.500 vrt./min. Zmogljivosti 12,8 s (0-100 km/h), 171 km/h Teža 2.110 kg (52 kW/tono) Cena 33.400 EUR
+
zunanja podoba
terenske zmogljivosti
-
anemičen motor
udobje na zadnjih sedežih
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Stopničko ali dve višje