4kolesa

Monaška ruleta prvič Neuvillu

Novo sezona kot vedno začnja reli Monte Carlo, dobila pa ga je posadka Neuville/Gilsoul. Pekratni podprvak tako jasno kaže, kaj si želi

Tanak in Jarveoja (Hyundai) sta merila visoko – morda celo prvisoko. Foto: Red Bull

Toda naslova si vsaj tako želi še nekaj voznikov in prav po Monte Carlu je jasno, da se bodo za naslov potegovali – vsaj teoretično, štirje vozniki oziroma posadke in vsi so krojili vrh monaške rulete v francoskih alpah. In če gre prvaka iskati med (vsaj) štirimi imeni, potem sta med konstruktorji v vrhu le še Toyota in Hyundai.

Evans in Martin sta bila najblj prijetno presenečenje letošnje izvede Monte Carla. Foto: Red Bull

Tanak in Jarveoja sta ostala v dirki le tri hitrostne preizkušnje (HP), na četrti pa spektakularno zletela s ceste pri kakih 180 km/h – in ostala nepoškodovana. Toda pokazala dovolj, da Estonski dvojec ostaja v igri za ponovni naslov. Potem sta se v petek in soboto na klasično spremenljivih pogojih večkrat izmenjali posadki  Ogier/Ingrassia  in Evans/Martin, kjer se je zdelo, da je Valežan končno uspel najti formo in samozavest, da lahko konkurira tudi šeskratnemu prvaku. Ogier in Evans sta se večkrat menjala v vodstvu, na tretjem mestu pa je Nauville čakal na svojo priložnost, saj je bil vedno oddaljen le nekaj sekund. Tako je v nedeljo najbolj brezkompromisno napadel Neuville, ki je za ob tem izbral še najboljše pnevmatike za zadnjo pentljo štirih preizkušenj, kar je itak vedno najtežja odločitev. Belgijski dvojec je dobil vse štiri HP in tako suvereno dobil prvo letošnjo preizkušnjo v WRC, v ozadju pa je izkušenejši Ogier prehitel kolega v ekipi in končal kot drugi.

Seb Ogier je večkrat dejal, da bo tvegal samo tam, kjer bo ocenil, da se to najbolj izplača. Foto: Red Bull

Dolgo se je zdelo, da bo legendarni dvojec Loeb/Elena, ki je večino časa preživel na četrtem mestu, dobro vnovčil svoje izkušnje, toda v nedeljo je devetkratni prvak le napravil preveč napak, skoraj zletel s ceste, tako da sta ga prehitela novinec pri M-Sportu Fordu Lappi in celo najmlajši v tovarniških ekipah, Kalle Rovanpera, ki je s petim mestom lahko več kot zadovoljen.

Lappi je svoj prvi reli v Fordu končal na zelo solidnem četrtem mestu. Foto: Red Bull

Novo kategorijo WRC2 je sicer dobil Mads Ostberg v Citroenu, toda zmaga v kategoriji tovarniško podprtih R5 dirkalnikov je bil bolj grenka, saj je neuradno razvrstitev ‘druge lige’, torej dirkalnikov R5 dobil Eric Camilli v privatnem Citroenu C3 R5 (zdaj je to sicer razred RC2), potem ko je Ostberg že drugi dan prebil pnevmatiko in izgubil dve minuti.

Kalle Rovanpera je zrelo odpeljal Monte Carlo. Foto: Red Bull

Rezultati:

1.Neuville /GilsoulHyundai i20 WRC3:10:57.6
2.Ogier /Ingrassia Toyota Yaris WRC+0:12.6
3. Evans /Martin Toyota Yaris WRC+0:14.3
4.Lappi /FermFord Fiesta WRC+3:09.0
5.Rovanperä /Halttunen Toyota Yaris WRC+4:17.2
6.Loeb / Elena Hyundai i20 WRC+5:04.7
9.Camilli/Buresi Citroën C3 R5+13:42.2
10.Östberg/Eriksen Citroën C3 R5 +14:21.8
Preberite tudi
F-Type ima novi obraz