Najboljši Carglassov serviser v Sloveniji je Andrej Zavšek

V Celju smo 5. decembra dobili novega najboljšega serviserja Carglass® Slovenija, ki se bo junija 2020 v Barceloni pomeril z najboljšimi serviserji z vsega sveta

Morda se zdi presenetljivo, da obstaja svetovno prvenstvo v menjavi in popravilu avtomobilskih stekel. A Andrej Zavšek, zmagovalec slovenskega izbora, se bo udeležil prav tega. Pri Carglass® Slovenija smo namreč 5. decembra na dogodku v Celju izbirali svojega novega najboljšega serviserja. Pomerili smo tri finaliste, ki so se v zadnjih dveh letih s svojim delom najbolj izkazali. Enako so v predizločilnih krogih storili tudi v več kot 30 državah po vsem svetu. Andreju je na zadnjem tekmovanju pred dvema letoma le malo zmanjkalo do zmage, tokrat pa se je izteklo drugače.

Serviserji so pomerili svoje spretnosti pri menjavi vetrobranskega stekla, stranskih stekel in zadnjega stekla ter popravilu vetrobranskega stekla. Po menjavi vetrobranskega stekla so izvajali za varnost ključno ponovno kalibracijio kamer in senzorjev sistemov ADAS, ki se pritrjeni na vetrobransko steklo novejših avtomobilov. Hkrati pa so se morali izkazati tudi v preostalih pri delu pomembnih spretnostih, vključno z obnašanjem do svojih strank in sodelavcev ter s splošno etiko pri delu. Z avtomobili so ravnali, kot da so v lasti njihovih strank, mednarodna skupina sodnikov iz Nemčije in Hrvaške pa je spremljala vsak njihov korak. 

Novi najboljši serviser Andrej Zavšek za poškodovana stekla sicer skrbi v Carglassovi celjski poslovalnici. Najboljši je bil v konkurenci treh finalistov, ki so v zadnjih dveh letih pri svojem delu pokazali največ. Drugi finalist Boštjan Ornik iz mariborske poslovalnice je bil v preteklem letu po številu opravljenih servisov naš najuspešnejši serviser. Tretji pa je bil Boštjan Lebar iz murskosoboške poslovalnice, ki s se je v lanskem letu najbolj izkazal med novinci. Končni izid je bil tudi tokrat tesen, saj morajo vsi serviserji pri delu vedno slediti vnaprej določenim postopkom, zadovoljevati postavljene standarde, pri tem pa so deležni tudi rednih preverjanj.

Andrej se bo junija 2020 torej udeležil že 11. bienalnega dogodka Best of Belron®, ki ga bo tokrat gostila Barcelona. Best of Belron® je dogodek, ki pooseblja našo skrb do serviserjev in njihovega napredka. Omogoča jim, da se pomerijo s kolegi z vsega sveta in se okitijo z naslovom najboljšega serviserja koncerna Belron®. Nanj se pripravljajo kar dve leti. Za podjetja skupine Belron® in avtomobilistično industrijo pa dogodek pomeni tudi prikaz napredka, novih izdelkov in inovacij na področju avtomobilskih stekel. Posebna zanimivost tega dogodka so tudi predavanja vodilnih ljudi iz avtomobilistične industrije.

Carglass je sicer del skupine Belron®, ki deluje v več kot 30 državah sveta. V povprečju vsake tri sekunde nekje pomagamo nekomu, ki ima na avtomobilu poškodovano steklo. Belron® izvaja servis po najvišjih standardih kakovosti in varnosti, ne glede na državo, poslovalnico ali serviserja, ki je storitev opravil. Povsod se uporabljajo enaki postopki in orodja, ki jih razvijamo v Belronovem tehničnem centru. Prav zato se lahko serviserji s celega sveta med seboj enakovredno pomerijo v popravilu vetrobranskega stekla, menjavi vetrobranskega, stranskega in zadnjega stekla ter v kalibraciji senzorjev in kamer sistemov ADAS.

Junija bomo v Barceloni torej pesti držali za Andreja!

Iz leve proti desni: Andrej Zavšek, Boštjan Ornik in Boštjan Lebar
Preberite tudi
Imate minutko zanjo?