Pri Volkswagnu so suvereno postavili nov rekord za elektirčno gnana vozila na legendarni severni zanki dirkališča Nurburgring. Skoraj 21 kilometrov Zelenega pekla je Romain Dumas prevozil v dobrih 6,05 minute

Ne, ni absolutni rekord – je pa z naskokom najboljši čas za električno gnane modele, ki ga je postavil leta 2017 kitajski Nio EP9 s 1000 kW sistemske moči (6:45.90). Volkswagnov dodelan dirkaški prototip, s katerim so pokorili svetovno konkurenco že na najbolj znani gorski dirki na svetu (Pikes Peak v ZDA) in potem kot za šalo postavili najboljši čas še v Goodwoodu (če je to sploh resna proga), je to v letu dni že tretji rekord tega dirkalnika. Pri Volkswagnu zagotavljajo – ne bomo se ustavili. Pred njimi je namreč še dirka na Tianmen Shan Big Gate Road (Kitajska), kjer se bo Dumas na gorski cesti z 99 zavoji boril proti virtualnim izzivalcem (na tej cesti promet namreč ni dovoljen).

Volkswagnov ID.R je pokrit enosed, še najbolj podoben dirkalnikom LMP1, ki ga poganjata dva elektromotorja, vsak na svoji osi, s sistemsko močjo 500 kW (680 KM), za podvig na Ringu pa je bil z baterijo težak približno 1.100 kilogramov. Za zelo razgibano in raznoliko progo, kjer ne manjka dolgih ravnin, so morali inženirji dodobra prilagoditi dirkalnik, ki je tako dobil tudi DRS sistem, da je lahko hitreje in z manj energije dosegel višjo hitrost. Pri Volkswagen Motorsportu so rekord po tihem pričakovali, vendar so njihovi izračuni pokazali, da lahko realno pričakujejo čas okoli 6:15, Dumas pa je predvidevanja izboljšal za kar 10 sekund.

Aboslutnega rekorda pa jim ni uspelo postaviti, saj je le-ta ostal v lasti Porscheja, Volkswagen pa je na varnem drugem mestu. Tik pred upokojitvijo zmagovlanega dirkalnika v razredu LMP1 so namreč pri Porscheju na progo poslali prirejen in olajšan hibridni dirkalnik (pri 850 kilogramih je bila sistemska moč že blizu 1000 kW), ki je trikrat dobil svetovno prvenstvo v vztrajnostnih dirkah (WEC). Nič čudnega, da se je štoparica ustavila pri neverjetnih 5:19,5. Naj spomnimo – rekord je bil desetletja dolgo v rokah pokojnega Stefana Bellofa s Porschejem 956 (skupina C) iz leta 1983 …   (6:11,13).