V Frankfurtu se predstavitve najbolj vznemirljivih modelov vrstijo kot po tekočem traku. Po včerajšnji predstavitvi prvega R8, gnanega na zadnji kolesni par, je na vrsti spet Audi – tokrat z novim RS4 Avant

Prvi odstavek te novice seveda mora biti o motorju in zmogljivostih. Novi, 2,9-litrski TFSI biturbo V6 s 331 kW (450 KM) in 600 Nm avtomobil – tudi s pomočjo pogona Quattro in izboljšanega 8 stopenjskega menjalnika – do 100 km/h požene v 4,1 sekundah. Najvišja hitrost je sicer spet elektronsko omejena, a se lahko s paketom RS Dynamic Package zviša iz serijskih 250 km/h na 280 km/h. Kljub temu naj bi povprečna poraba goriva znašala le 8,8 litra na 100 km s 17 odstotkov večjo učinkovitostjo v primerjavi s predhodnikom. Nekaj od tega tudi zaradi 80 kg privarčevane teže.

RS4 Avant ima serijsko RS športno vzmetenje, s katerim sedi 7 mm nižje od osnovnih štiric z opcijo športnega vzmetenja. Dodatki, ki bodo tako ali drugače vplivali na kvaliteto vožnje, so: Dynamic Ride Control, keramični zavorni koluti in pa posebno RS dinamično krmiljenje, pri čemer lahko voznik  vodljivost nastavi po svojih željah.

Audijevi oblikovalci so si za navdih izbrali nekatere značilnosti 90 Quattro IMSA GTO, dirkalnika iz istoimenske ameriške dirkaške kategorije. Precej vpadljive so velike zračne odprtine s tipično strukturo satovja, ovalni izpušni cevi, difuzor in manjši strešni spojler, v primerjavi z osnovnim A4 pa ima RS4 tudi za 30 mm razširjene blatnike. Pri takšnem avtomobilu seveda ne gre brez podatkov o sredobežnih silah, pritiskih v pnematikah in navoru, ta naloga pripada projecirnemu zaslonu ali “head-up” zaslonu. Da gre za RS avtomobil, vas bo opominjala vrsta logotipov v avtomobilu, pa tudi Audi Virtual Cockpit z nekaj novimi prikazi. Vse dokler ne boste pritisnili gumba za zagon motorja, seveda.