Lamborghini Aventadorjev atmosferski V12 za potentni SVJ potiska do 566 kW moči

Medtem ko avtomobilistični svet dirja po električni poti, pri Lamborghiniju ostajajo zvesti motorju z notranjim zgorevanjem, ki jim je zadnjih 55 let tako dobro služil. Še kako se zavedajo, da bodo nekega dne vendarle podlegli pritiskom izdelave hibridnih in električnih pogonskih sklopov – a dokler električni motorji ne bodo sposobni zagotavljati čustvene vključenosti rjovečega V10 ali demonskega V12, bo na školjke športnih in superšportnih avtomobilov iz Sant’ Agatabuilta vedno pritrjen večvaljni bencinski motor.

Kar je dobra novica – nič namreč ne naježi dlak pisca Evo magazina tako, kot to zmore Lamborghinijev motor pri polnem plinu. Tokrat imamo v užitek na voljo še eno bolonjsko pošast – Aventador SVJ. Vseh 566 kW njegove moči.

Koncept

SVJ, predstavljen na dogodku Pebble Beach Councours d’Elegance med tednom avtomobilov v Montereyju, je zadnja posebna izvedba v Aventadorjevi ponudbi. Po prvotnem SV leta 2015 sedaj najvišje postavljeni model SVJ jemlje veliko tistega, kar so se pri Lamborghiniju naučili na področju aerodinamike pri Huracánu Performante.

Tudi več moči iz motorja V12. In medtem, ko so pospešek in zmogljivosti enake modeloma SV in S, pa SVJ zviša svojo igro na dirkališču. Še posebej na določeni stezi v Nemčiji, kjer je postavil čas 6 minut in 44,97 sekunde.

“Kraj, kjer resnično dvigne raven svoje igre, je dirkališče.”

Ob predstavitvi so ponudili posebno omejeno različico 63 primerkov SVJ 63, ki je poklon letnici Lamborghinijevega nastanka (1963). SV sicer pomeni Super Veloce, J pa je krajše za Jota – ime, ki so ga pri Lamborghiniju namenjali svojim najbolj namenskim avtomobilom za dirkališče in voznika, med katerimi je najbolj zaželena Miura Jota.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 80)